یزدفردا :به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد "محمدرضا هدائی" طی پیامی از مردم شریف شهرستان بهاباد به خاطر حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشكر كرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم‌ ا... الرحمن‌الرحیم

خداوند متعال را شاكریم كه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیز و ولایتمدار بهاباد با مشاركت 66 درصدی در مرحله دوم انتخابات، روح مقدس امام راحل و ارواح طیبه شهدا را شاد كردند.

آنچه در روز جمعه پانزدهم اردیبهشت روی داد، برگ زرین دیگری از سند افتخارات مردم غیور این شهرستان بود که با درک شرایط و اهمیت نقش خویش در پیشرفت و آبادانی کشور، به پای صندوق‌های رأی آمدند.

اینجانب با تبریک اين حماسه ماندگار به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه کشورمان از تمامی آحاد مردم، زن و مرد، پیر و جوان بخاطر حضور تحسین برانگیز در انتخابات تشکر و قدردانی میکنم.

همچنین لازم می‌دانم از اعضای محترم ستاد انتخابات استان و عوامل ستادی ، اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان، نیروهای امنیتی و انتظامی، اعضای شعب اخذ رای، رسانه‌های گروهی و به ویژه صدا و سیماي مركز يزد و همه دست‌اندرکاران انتخابات تقدیر و تشکر کرده و توفیق روزافزون همگان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

والسلام علی من اتبع الهدی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا