در جلسه مشترک هیأت های اجرائی و نظارت انتخابات بهاباد "محمدرضا هدائی" با بیان اینکه در دور دوم انتخابات از بین دو کاندیدا یکی باید به مجلس راه یابد بنابراین از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم چون دور اول انتخابات علاوه بر مشارکت حداکثری مردم و صیانت از آراء آنان، انتخاباتی سالم و سازنده که در شان این ملت است برگزار شود و اعضای نظارت و اجرائی نباید از هیچ کاندیدائی حمایت و یا برای وی تبلیغ کنند.
فرماندار بهاباد اضافه كرد: ناظران و سرناظران باید در روز رای گیری از ابتدا تا انتها با كمال دقت، صداقت و هوشیاری برای تحقق وظایف محوله كه نظارت است جدی باشند و از مسیر حق خارج نشوند.
در ادامه جلسه رئیس دفتر هیات نظارت شهرستان بهاباد با اشاره به اینكه دور دوم انتخابات در مقایسه با دور اول خیلی حساس تر است گفت: ناظران شورای نگهبان باید بدون توجه به مسائل محلی و منطقه ای و خویشاوندی فقط وظایف خود را درست و كامل انجام دهند.
" اکبر غنی پور " ادامه داد: باید با اعمال خود، این اطمینان را در میان مردم ایجاد كنیم كه فقط پاسدار و امانتدار رأی مردم هستیم و این خود مردم هستند كه نماینده خود را انتخاب می كنند.
وی همچنین گفت: 85 نفر ناظر و سرناظر در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در بهاباد بر نحوه جمع آوری آرای مردم نظارت دارند.
در پایان هیأتهای اجرائی و نظارت با نحوه برگزاری انتخابات بصورت تمام مکانیزه آشنا شدند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا