فرمانداری میبد طی تفاهم نامه ای با شبکه فعالین ازدواج کارمندان و فرزندان آنان را به عضویت این شبکه در آورد تا از خدمات مختلف آن بهره مند شوند

به گزارش یزد فردا:فرماندار میبد در این جلسه با اشاره به نقش خطیر خانواده و ازدواج های پایدار گفت:در صورتیکه عشق و عقل در یک انتخاب نقش داشته باشند نتیجه آن ازدواج پایدار خواهد بود که منجر به جامعه ای سالم خواهد شد.

محمد رضا رجایی اظهار داشت : شبکه فعالین ازدواج خدمات نسبتا خوبی ارائه می دهد که باید این کار را با حساسیت ویژه ای دنبال شود به گونه ای که افراد جامعه از حضور در شبکه دیدگاه منفی نداشته باشند و با آسایش خاطر در این شبکه حضور یابند.

در این جلسه مدیر عامل شبکه فعالین ازدواج استان نیز فعالیتهای رو به گسترش شبکه را یاد آور شد و اضافه کرد : در گامی دیگر و پیرو فعالیتهای این شبکه در خصوص همسریابی خانواده محور با راهنمایی اساتید برجسته کشوری به راهکارهای جدیدی دست یافته ایم که به زودی آنرا اعلام و زمینه را برای حضور علاقمندان فراهم خواهیم نمود.

علی پارسانیا    ضمن تشکر از فرماندارمیبد بخاطر پیشگام شدن در این امر خطیر اظهار داشت:امید داریم سایر دستگاهها و ارگانهای دولتی نیز با توجه به حساسیت امر ازدواج و ترویج ازدواج های آسان ، بهنگام ، آگاهانه و پایدار در این راه قدمهای مثمر ثمری را بردارند.

در پایان این جلسه فرماندار میبد و مدیر عامل شبکه فعالین ازدواج به امضای تفاهم نامه ای پرداختند که بر اساس آن کارمندان فرمانداری و فرزندان آنان در حوزه های آموزش ، تسهیلات و مشاوره از خدمات ویژه ای برخوردار خواهند شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا