به گزارش ستاد انتخابات دخیل عباس زارع زاده:حجت الاسلام والمسلمین دکتر دخیل عباس زارع زاده روز دوشنبه در جمع هواداران خود در مسجد جامع بهاباد با اشاره به برخی سوابق خویش و بیان دیدگاهها و برنامه های خود گفت:

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر دخیل عباس زارع زاده روز دوشنبه در جمع هواداران خود در مسجد جامع بهاباد با اشاره به برخی سوابق خویش و بیان دیدگاهها و برنامه های خود گفت: من برای خدمت آمده ام؛ خدمتی که دیگران هم انجام داده اند ، اما منهای عدالت و منهای دیدن همگان.
زارع زاده با اشاره به برخی مشکلات و مسائل شهرستان محروم بهاباد اضافه نمود: از مهمترین برنامه های حقیر در صورت انتخاب به عنوان نماینده مجلس، تلاش و حرکت در زمینه توسعه اشتغال و در اختیار گرفتن زمینه های اشتغالی است که در مناطق مختلف حوزه انتخابیه موجود می باشد. وی با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات در روزهای تبلیغات گفت: من ضمن تشکر از خدمات آقای مهندس فرهمند اعلام می دارم که با ایشان در گذشته رفیق بوده و الان به عنوان رقیب و در آینده نیز در صورت ورود به مجلس به عنوان رفیق از همفکری و همراهی ایشان در پیشبرد برنامه هایم استفاده می نمایم.
ایشان همچنین با اشاره به برخی حرف و حدیث های و شایعه ها افزود: بنا ندارم با ورود به چالش های کاذب و منفی بافی ها، فضای جامعه را به التهاب بکشانم، ولی این امر با بیان برخی حقایق و واقعیت ها و برخی بی عدالتی ها که به وضوح به چشم می آید، منافاتی ندارد. وی در همین زمینه عنوان کرد: اگر انتخاب شوم برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه به مسئولین استان مراجعه نموده و از ظرفیت های موجود مدیریتی استان به نحو احسن برای بهبود شرایط موجود استفاده می نمایم. وی در همین رابطه گفت: اگر خدمتی که در این چهل پنجاه روز در برخی نقاط این حوزه انتخابیه صورت گرفته ، در سال های پیش نیز صورت می گرفت، هیچوقت این مناطق به این شکل با محرومیت محض مواجه نبود.
دخیل عباس زارع زاده با اشاره با شایعه حمایت آیت الله وافی از آقای فرهمند گفت: این کذب محض است. مطمئناً در هر منطقه ای و شهرستانی نماینده قابل اعتماد وجود دارد وخصوصاً امام جمعه محترم، چرا از سوی این عزیزان چنین چیزی مطرح نمی شود.
روند مدیریتی جامعه باید تغییر یابد و افرادی که انرژی بیشتر داشته و فعال ترند، می بایست بر مسند مدیریت های کشوری قرار گیرند.
در ادامه این مراسم دکتر سید خلیل فروزان نیا نیز با اشاره به اینکه برای اولین باری است که به این شهرستان سفر می نماید گفت: ارزش هر جامعه ای به سلامت افراد آن بستگی دارد. من با بیماران سر و کار دارم و در طول مدت عمرم سعی و تلاش نموده ام تا در تمامی جهات به مردم خدمت نمایم و این کار را بصورت عملی انجام داده ام. ایشان اضافه نمود: معتقدم مدیران جامعه نیز باید تمامی هدفشان خدمت به آحاد مردم آن جامعه باشد. وی همچنین با اشاره به برخی عدم مدیریت ها در سطوح مختلف مدیریتی گفت: روند مدیریتی جامعه باید تغییر یابد و افرادی که انرژی بیشتر داشته و فعال ترند می بایست بر مسند مدیریت های کشوری قرار گیرند.
ایشان با بیان برخی جهات مثبت دخیل عباس زارع زاده گفت: همه هم و غم ایشان اینست که به افراد ضعیف کمک نماید و این هیچگونه منافاتی با طبقه ثروتمند جامعه ندارد. اطمینان داشته باشید که ایشان عین وقتی که نماینده ای از شهر و منطقه خودتان انتخاب شود، برایتان کار خواهد کرد و حقیر در این مکان مقدس تعهد اخلاقی می دهم که اگر چیزی غیر از این از آقای زارع زاده دیدم خودم شخصاً به مجلس رفته و در برابر ایشان به او بگویم که شما لیاقت نداری و باید کناره گیری کنی. 
فروزان نیا در پایان گفت: سعی نمائید با منطق و عقل، ببینید کدام اصلح تر است و به او رأی داده و او را انتخاب کنید.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا