همايش حقوق مالكيت صنعتي،صبح امروز در دانشگاه تربيت مدرس برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومي كانون سردفتران و دفترياران، در مراسم افتتاحیه این همایش دکتر "احمد تویسرکانی" معاون رییس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دکتر سیدحسن صفائی،رييس انجمن علمي حقوق مالكيت فكري در ايران و استاد دانشگاه تهران، حسين مويدالدين،معاون توسعه آسيا اقيانوسيه، دكتر محمود صادقي، دبير همايش و نايب رييس انجمن علمي حقوق مالكيت فكري ايران سخنراني كردند و پيام دبيركل سازمان جهاني مالكيت فكري (wipo) پخش شد.
 
دشتي اردكاني رييس و آقاصفري نايب رييس كانون سردفتران و دفترياران و جمعی از اساتید، قضات و صاحب نظران در اين مراسم حضور يافتند.
 
همچنين در ادامه اين همايش نشستهاي تخصصي با موضوعات حقوق اختراعات، حقوق علايم تجاري، حقوق طرح هاي صنعتي و مباحث مشترك و ضمانت اجراي حقوق مالكيت صنعتي در اين همايش دو روزه برگزار مي شود.
 
براساس اعلام سازمان ثبت اسناد و املاك كشور این همایش به منظور گرامیداشت روز جهانی مالکیت معنوی و نقد و بررسی قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی، علائم تجاری و آئین نامه آن به عنوان یکی از مهمترین اسناد حقوق مالکیت معنوی ایران که اجرای آزمایشی آن رو به پایان است، برگزار شده است.
 
اين همايش هم اكنون در حال برگزاري است و تا عصر فردا ادامه دارد و مباحثي درخصوص حقوق تجاري و طرح هاي صنعتي در برنامه روز دوم همايش(فردا يازدهم ارديبهشت ماه) مطرح خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا