با توجه به برگزاری سومین دوره انتخابات کشوری مجامع هلال احمر که به طور همزمان و سراسر کشور در روز جمعه 24 اردیبهشت برگزار میشود ، دانشگاه آزاد اسلامی یزد بعنوان یکی از شعب اخذ رای انتخاب شد.

بهزاد مجرد نشرودی دبیر کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر واحد یزد دگفت : جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران موسسه ای خیریه ، غیرانتفاعی و دارای شخصیت حقوق مستقل و به صورت یک NGO بین المللی و به عنوان نهاد مردمی امدادرسان میباشد که مسئولان آن به صورت انتخابات آزاد برای دوره های چهار ساله انتخاب می شوند.

وی افزود : افرادی مجاز به شرکت در سومین دوره نمایندگان جمعیت هلال احمر می باشند که عضو هلال احمر بوده و تا قبل از آبان ماه 90 در این کانون ثبت نام و عضو شده باشند که در حال حاضر 910 نفر از واجدین شرایط می توانند برای رای دادن و شرکت در این دوره از انتخابات با در دست داشتن کارت ملی و اخذ کارت از کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر واحد یزد در این انتخابات شرکت کنند.

بهزاد مجرد نشرودی ادامه داد : دفتر این کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی یزد بعنوان دفتر اصلی ستاد اخذ رای در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی یزد در نظر گرفته شده است که دانشجویان برای شرکت در این انتخابات میتوانند از دوهفته قبل از شروع رای گیری از تاریخ 9 اردیبهشت 91 اقدام نمایند. وی در پایان از حضور 11 شعبه صندوق اخذ رای و 33 نفر کاندیداهای داوطلب در کل شهرستان یزد خبر داد و مشارکت دانشجویان جهت برگزاری انتخابات شایسته و سالم را از اقدامات و تلاش کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی یزد عنوان نمود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا