یزدفردا:معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد معتقد است که برگزاری دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در یزد فرصتی دوباره برای علاقه مندان به نرم افزارهای فرهنگی است.

حسن مفیدی  افزود: دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال که از تاریخ 13 اردیبهشت در یزد برپا می شود ،از نظرغرفه آرایی ومحتوایی با اولین نمایشگاه تفاوت ظاهری دارد که یکی از تفاوتهای عمده این نمایشگاه با توافقی که با مرکز توسعه فناوری اطلاعات ورسانه های دیجیتال وزارت ارشاد انجام گرفت، تخفیف 50 درصدی نرم افزارهاست .

وی ادامه داد:هدف از برگزاری این نمایشگاه، توزیع تولیدات نرم افزاری موسسات وشرکت های مختلف در سطح کشور وارتباط علاقه مندان به تولیدات دیجیتالی با تولید کنندگان وبهره برداری فرهنگی است.

وی درخصوص برنامه های جنبی این نمایشگاه اظهار داشت: درکنار فروش نرم افزار وبازی های رایانه ای مورد تایید وزارت ارشاد ، بعضی از دستگاههای توانمندی دیجیتالی در حوزه تولید نرم افزارنیز در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت و در پایان نمایشگاه از غرفه های برتر نیز تجلیل خواهد شد.

مفیدی تصریح کرد: مرکز توسعه فناوری اطلاعات ورسانه های دیجیتال وزارت ارشاد   ، حمایت وپشتیبانی از تولیدات رسانه های دیجیتال را انجام می دهد واین نمایشگاه برای عرضه  این محصولات برپا می شود که با پشتیبانی مالی جهت تولید بازیهای جدید وانیمیشن های مناسب در آینده ،فضای فرهنگی این کار در یزد تقویت خواهد شد.

وی با دعوت از مردم یزد جهت حضوردرنمایشگاه رسانه های دیجیتال اظهار امیدواری کرد: مردم یزد بخصوص نوجوانان وجوانان از این فرصت 5 روزه استفاده کنند تا هم از نظر علمی و هم از نظر فرهنگی ، تلاش این اداره کل در فرهنگسازی جامعه اثر گذار باشد.

گفتنی است دومین نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال 13اردیبهشت به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاههای استان یزد آغازبکار می کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا