مديرعامل باشگاه ماشين‌سازي تبريز با اشاره به هفته پاياني ليگ يک گفت: مستندات خود را در مورد دو موضوع به مسئولان فدراسيون فوتبال ارائه کرديم.

افشين دبيري در گفت و گو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبري فارس «توانا»، در خصوص جلسه عصر امروز با محمد نبي، دبيرکل فدراسيون فوتبال عنوان کرد: بحث ما درباره دو موضوع بود يکي تاخير در برگزاري بازي گهر زاگرس که با شيطنت و به عمد اين ديدار ديرتر آغاز شد. گزارش ناظر بازي به دست مسئولان فدراسيون رسيده تا با مستندات ما در اين باره تصميم بگيرند.

وي ادامه داد: موضوع دوم درباره استفاده تيم تربيت يزد از بازيکن سرباز در ديدار برابر ماشين‌سازي بود. تورج رجايي، بازيکن اين تيم مشمول بوده و مسئولان اين تيم با مجوزي که به فدراسيون ارسال کردند از او در ديدار برابر ما استفاده کردند، در حالي که با پيگيري‌هايمان متوجه شديم هيچ تيمي غير از نيروهاي مسلح نمي‌تواند بازيکن سرباز داشته باشد.

دبيري خاطرنشان کرد: قرار شده قبل از برگزاري مسابقات پلي‌آف تکليف اين مسائل روشن شود. به اين موضوع بسيار خوش‌بين هستم. ما از ابتداي فصل سالم بازي کرديم. مي‌توانستيم دست به کارهاي غير ورزشي بزنيم، اما تمام زيبايي فوتبال را اين مي‌دانم که نتيجه در مستطيل سبز رقم بخورد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا