رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردكان گفت: سوگواره یاس نبوی در ایام شهادت حضرت زهرا در این شهرستان برگزار می شود
به گزارش یزدفردا ، 'رمضانعلی خادمی ' در نشستی با حضور مسئولین شهرستان افزود: سوگواره یاس نبوی با محوریت عزاداری حضرت زهرا و اجرای برنامه های خاص فرهنگی در حاشیه این سوگواره در محل 6 امامزاده واجب التعظیم و یك زیارتگاه در روزهای5 و 6 اردیبهشت ماه برگزار می شود .
وی اضافه كرد:مراسم عزاداری در امامزادگان سید نورالدین احمد ، سید محمد هفتادر، میر شمس الحق ، سید هاشم شریف آباد، امامزاده قاسم ساغند و امامزاده عبدالله نور ارموده و بقعه زیارتی حوض عباس برگزارمی شود .
خادمی از تمامی ارگانها ،هیات امنای امامزادگان و هیاتهای مذهبی شهرستان اردكان خواست تا برای اجرای هرچه بهتر این برنامه تلاش كنند .
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردكان ادامه داد: عزاداری شب شهادت حضرت زهرا با حضور هیاتهای عزاداری در محل امامزاده سید نورالدین احمد بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود و در روز شهادت مراسم عزاداری از ساعت 8 تا 10صبح در امامزاده سید محمد هفتادر و سپس از ساعت 10تا اذان ظهر ویژه برنامه های سوگواره یاس نبوی در امامزادگان سید هاشم ، قاسم ساغند، عبدالله ارموده و زیارتگاه حوض عباس برگزار خواهد شد و عزاداران شام غریبان شهادت نیز میهمان امامزاده میر شمس الحق اردكان خواهند بود.
به گفته وی در كنار مراسم عزاداری برنامه های فرهنگی نظیر مسابقه كتابخوانی، بوستانهای معرفت و...نیز اجرا خواهد گردید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا