کتاب "فرهنگ جامع واژگان روابط عمومي" تاليف پروفسور حمدان عدنان با مديريت مهدي باقريان و ويرايش دکترحسينعلي افخمي از سوي انتشارات کارگزار روابط عمومي به بازار کتاب عرضه شده است.
 کتاب فرهنگ جامع واژگان روابط عمومي در 800 صفحه و قطع رحلي حاوي بيش از پنج هزار واژه انگليسي است که علاوه بر ترجمه آن به فارسي، هر واژه در چندين سطر توضيح و تشريح شده تا مخاطب به مفاهيم عميق تري دست يابد.
 در ترجمه اين اثر به فارسي از منابع موجود در زمينه فرهنگ لغات، دايره المعارف روابط عمومي تاليف رابرت هيث، آکسفورد، فرهنگ کامل فيلم اثر کنيزبرگ، فرهنگ پنج جلدي آريانپور، فرهنگ اصطلاحات فلسفه و علوم اجتماعي، واژگان اقتصاد و ديگرحوزه هاي مرتبط استفاده شده است.
 مجموعه اصطلاحات برگزيده اين کتاب شامل مواردي است که غالبا افراد شاغل در روابط عمومي در انجام کارهاي اساسي خود در حوزه ارتباطات، مسايل عمومي، سياست، روزنامه نگاري، تبليغات تجاري، روابط رسانه اي، انتشارات، افکار عمومي، پژوهش و جامعه شناسي با آن مواجه مي شوند.
 در اين کتاب ارزشمند براي برخي عبارات و واژه ها که در ساير فرهنگ ها وجود دارد به شکل پاورقي آورده شده تا مخاطبان در برابر هر واژه تخصصي روابط عمومي به حداکثر اطلاعات و دانسته هاي لازم دست يابند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا