در مراسمی با حضور مقامات استان بوشهر و مدیران ارشد گروه تعاونی پیشگامان، نماینده استانی این گروه در بوشهر رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام پیشگامان، استان بوشهر به عنوان هشتمین ایستگاه گروه پیشگامان برای افتتاح دفاتر استانی بود تا در آغازین روزهای بهار 91 در یک مراسم رسمی این شرکت فعالیت خود را آغاز کند.

  شرکت پیشگامان توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات جنوب، عنوان نماینده استانی گروه است تا نماینده تمامی زمینه های فعالیت بزرگترین تعاونی فناوری اطلاعات کشور در حاشیه خلیج فارس باشد.

در این مراسم بعد از تلاوت آیات کلام ا... مجید، مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات جنوب  ضمن خیرمقدم به مهمنان این مراسم گفت: بوشهر یک موقعیت سوق الجیشی خاص از لحاظ جغرافیایی و اقتصادی در کشور دارد که دسترسی به  آب های بین اللملی، وجود تاسیسات بندری مناسب، ذخایر و منابع نفت و گاز در پارس جنوبی و همچنین وجود بزرگترین پایانه نفتی در جزیره خارگ از جمله پتانسیل های اقتصادی منطقه و ثروت طبیعی ارزشمند است.

کوزه گر افزود: با توجه به زمینه های فعالیت گروه پیشگامان خصوصا زمنیه های توسعه ای این گروه معظم به نظر میر سد حضور نماینده استانی بزرگترین تعاونی فناوری اطلاعات کشور زمینه ساز فعالیت های مفیدی باشد.

وی در پایان به برخی فعالیت های صورت گرفته این شرکت در مدت فعالیت آزمایشی اشاره کرد و تاکید کرد: پروژه های آغاز شده زمینه ساز اشتغال فراوانی در این استان خواهد بود.

در ادامه این مراسم تبرکی، مدیر کل امور اقتصادی استانداری بوشهر نیز در سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از فعالیت رسمی گروه پیشگامان در استان بوشهر گفت: با توجه به شناخت خوبی که از گروه تعاونی پیشگامان یزد داریم امیدواریم منشا خیر فراوانی برای استان بوشهر داشته باشد.

وی تاکید کرد: این گروه تعاونی و آنچه تاکنون در کشور انجام داده باعث مباهات بخش تعاون کشور است و استانداری بوشهر با تمام وجود از فعالیت های این گروه در استان حمایت کرده و از امکانات موجود در استان بوشهر برای رشد وتعالی پیشگامان دریغ نخواهند کرد.

مدیرکل اموراقتصادی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم گروه تعاونی پیشگامان و نماینده استانی آن در بوشهر شرکت پیشگامان توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات جنوب با انجام پروژه های اعلام شده سهم خود را در رونق اقتصادی منطقه ایفا کنند.

همچنین در این مراسم یوسفی، نایب رئیس هیئت مدیره تعاونی پیشگامان کویر ضمن ابراز خوشحالی از آغاز فعالیت این گروه در جنوب کشور گفت: بوشهر هشتمین استانی است که نماینده استانی گروه پیشگامان فعالیت خود را آغاز می کند و امیدواریم در این استان نیز مانند هفت استان دیگر زمینه ساز تحولات در حوزه های مختلف از جمله فناوری اطلاعات باشیم.

وی به فعالیت های در دست اقدام گروه پیشگامان در سطح بین الملل اشاره کرد وگفت: پیشگامان به عنوان اولین گروه ایرانی در دریای آزاد مالکیت فیبرنوری را دارد و به زودی با افتتاح آن با حضور مقامات عالی کشور بخش قابل توجهی از نیاز کشور در این زمینه تامین خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر گروه تعاونی پیشگامان با 26 شرکت داخلی، 4 شرکت بین المللی و همچنین هشت نماینده استانی بزرگترین تعاونی فناوری اطلاعات کشور است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا