در پي انتشار خبری از سوی باشگاه خبرنگاران مبنی بر نحوه گزينش نيروي انساني در شبكه انگليسي من و تو که بر اعتقاد راسخ به فرقه...

    

هفته گذشته تصاویر وبلاگ رها اعتمادی در خصوص شروط اصلی استخدام در شبکه من و تو از سوی باشگاه خبرنگاران منتشر شد که پرده از فعالیت های فرقه ای در این شبکه بر می داشت.

در وبگردی های دیگر صورت گرفته از سوی خبرنگار این گروه ، اسناد دیگری در فضای مجازی و از دیگر عوامل این شبکه ضد اخلاقی و ضد دينی بدست آمده است که حکایت از رواج انحطاط اخلاقی در این شبکه و اعتقاد راسخ مدیران و مجریان آن به فرقه ضاله بهائیت دارد.

بر اساس پست های ارسال شده كيوان و مرجان عباسي از مديران ارشد من وتو به فرقه ضاله بهائيت اعتقاد راسخ دارند و قبله خود را سرزمین های اشغالی که خواستگاه این فرقه انحرافی است می دانند.
رها اعتمادي از ديگر مديران ارشد شبكه انگليسي من و تو که فردی بهايي زاده است سعي وي‍ژه ای در ترویج احکام ضد اسلامي که در موازات کامل با فرقه بهائیت هستند دارد و آنطور كه در وبلاگ رها اعتمادي آمده وي و دو مجري ديگر اين شبكه به نام هاي اميد و تيام در انجمن همجنس بازان لندن عضویت دارند.

 
 پريسا مجري برنامه من و تو پلاس که از دیگر دنباله روان فرقه ضاله بهائیت است، در پستی از وبلاگش روابط نامشروع را تاييد کرده و عنوان می کند كه بر طبق آيين ضاله بهائیت اين عمل منعي ندارد.
 ندا كه پيش از اين گزارشگر شبكه خواهر خوانده من و تو یعنی بي بي سي فارسی بوده است بر اساس گفته های خود در وبلاگش از دیگر عناصر بهایی فعال در شبکه ضد اسلامی و ضد اخلاقی من و توست.

البته شبکه من و تو فقط در زمینه ترویج فرقه ضاله بهائیت فعالیت نمی کند و تبلیغ فرقه های دیگری همچون فرقه شیطان پرستی در صدر اهداف در حال اجرای این شبکه بهایی است.

 باشگاه خبرنگاران










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا