در پی انتشار تصاویر اقدامات خارج از عرف و شرع در برخی مراکز تفریحی استان بوشهر در ایام نوروز، با دو مرکز برخورد و فعالیت آنها به حالت تعلیق درآمد.
 
 در پی انتشار تصاویر اقدامات خارج از عرف و شرع در برخی مراکز تفریحی استان بوشهر در ایام نوروز، با دو مرکز برخورد و فعالیت آنها به حالت تعلیق درآمد.
به گزارش سوک،در یک پارک بادی که عملا ۴ نفر آموزش رقص می دادند و تعدادی از بدحجابها نیز همراهی می کردند، با حضور حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه موقت بوشهر و احضار مسئولان انتظامی، با این موضوع که باعث مروج بدحجابی بود برخورد قانونی صورت گرفت.

همچنین یک منبع آگاه اعلام کرد: بعد از اطلاع سردار یگانه فرمانده انتظامی استان از وضعیت بسیار نامناسب پوشش خانم های استفاده کننده از جت اسکی در ساحل بوشهر و عدم توجه مسئولین مربوطه در این زمینه، این مجموعه تا اطلاع ثانوی و رفع این مشکل تعطیل خواهد بود.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_493.jpeg
در این ارتباط مسئولین مربوطه تأکید داشته اند که تفریح و استفاده از مواردی مانند جت اسکی یا پارک بادی فی نفسه امری غیر معقول نمی باشد ولی زمانی که اینگونه مسائل باعث هنجار شکنی و ایجاد مسائل خلاف شرع گردد با آنان برخورد خواهد شد تا اصلاح گردند.

گفتنی است که وضعیت حجاب در چند روز گذشته در بوشهر ، موجی از نارضایتی را در میان مردم مومن ایجاد کرده است.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_494.jpeg
محمد حسن جهانبخش استاندار بوشهر نیز چند روز قبل با اشاره به هشدارهایی که از مدتها قبل از سوی برخی مسئولین و علمای اسان بوشهر در خصوص بی حجابی و اقدامات هنجارشکنانه در این استان، به اقدامات صورت گرفته در یکی از مراکز تفریحی ساحلی اشاره کرد و گفته بود: از روز ۱۴ فروردين اين موضوع را بصورت ويژه در استان پيگيري خواهيم کرد.

به گزارش سایت سوک، امام جمعه موقت بوشهر نیز گفت: عده اي در استان به فكر اين مسائل نيستند و متأسفانه وضعيت مناسبي از لحاظ حجاب بعضي از خانم ها در شهر ديده نمي شود.
http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_495.jpeg
وی افزود: اقداماتي مانند ايجاد چندين نمايشگاه و تبليغ باحجابي در بيلبوردهاي متعدد به مقابله با اين موضوع رفته ام و از تعدادي از خواهران طلبه نيز در اين زمينه براي امر به معروف كمك گرفته ايم اما يك تنه به مقابله با اين پديده رفته ام و عزمي را براي همراهي در بعضي از مسئولين نمي بينم.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا