اولين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان تفت در سال جاري برگزار شد.
به گزارش یزد فردا: دراین جلسه امام جمعه تفت ضمن تسلیت ایام فاطمیه و خیرمقدم خواستار تشکیل جلسه ی فرهنگ عمومی شهرستان دراسرع وقت جهت مشارکت ادارات در برنامه های هفته ی بزرگداشت مقام معلم شد."حجه الاسلام مدیح" همكاري آحاد مردم جهت این امر را ضروری دانست و تجلیل از مقام معلم را احترام وارزش قائل شدن به این قشر دانست. امام جمعه تفت درپایان صحبت های خود خواستار اجرای برنامه های این هفته متناسب با شان والای معلم شد.  
 فرماندار تفت نيز در اولين نشست شوراي آموزش و پرورش شهرستان در سال جاري كه به منظور هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد، اظهار کرد: در مسیر خطیر معلمی بزرگانی گام نهاده‌اند که نامشان بر تارک زمان می درخشد.
وی افزود: علامه شهید استاد مرتضی مطهری از همین قشر مقدس بود که در سنگر تعلیم و تعلم، به قله‌های بلندی دست یافت تا آن جا که معمار انقلاب اسلامی که خود معلمی بزرگ است، همه آثار شهید مطهری را مفید می‌دانند و بهره‌برداری از آن‌ها را سفارش می‌کنند.
رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان تفت با بيان اينكه جامعه بدون معلم جامعه پويايي نيست، ابراز داشت: لازم است برای برگزاری آئین‌های هفته معلم، اندیشه و طرح نو اندیشیده شود و از اجرای برنامه‌های تکراری و معمولي جلوگیری کنیم.
وي هم چنين با تأکید بر کیفی‌سازی برنامه‌های هفته معلم تصریح کرد: شهداي معلم، بازنشستگان، پیشکسوتان معلمان و همه فرهنگیان باید در این هفته به‌ طور ویژه تجلیل و تکریم شوند.
در اين جلسه هم چنين حاضران به ارائه راهکار و پیشنهاد در زمینه برگزاری مطلوب، جذاب و متنوع برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان پرداختند.
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا