نماینده یزد و از امضاکنندگان طرح سوال از رییس جمهور از تقدیم طرح اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد سوال از رییس جمهور با قید دوفوریت به هیات رییسه مجلس خبر داد.
علی اکبر اولیا در گفت‌وگو با خبرنگار قانون با اشاره به کاستی‌های موجود در مورد مواد مربوط به طرح سوال از رییس جمهور در آیین‌نامه داخلی مجلس، اظهار کرد: به منظور رفع کاستی‌های موجود و اعتراضاتی که نسبت به عدم رای‌گیری از نمایندگان در مورد قانع شدن و یا قانع نشدن از پاسخ‌های رییس جمهور وجود داشت،‌ طرحی اصلاحی که به امضای 40 تن از نمایندگان مجلس رسیده است، ‌با قید دو فوریت به هیات رییسه ارائه شد.
وی ادامه داد: اکثر امضا کنندگان این طرح از افراد سوال‌کننده از رییس جمهور از جمله آقایان مصباحی مقدم،‌توکلی،‌پزشکیان و مطهری هستند.
نماینده مردم یزد تاکید کرد: این طرح یکشنبه در مجلس اعلام وصول خواهد شد

علام وصول سوال ملی علی اکبر اولیاء از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد هدیه یک میلیون تومانی نوزادان!


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، امیدواری رضایی میرقائد در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۶ فروردین) مجلس شورای اسلامی  سوال ملی علی اکبر اولیا از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را درباره مجوز قانونی و منابع اعتباری طرح هدیه ۱۰ میلیون ریالی به نوزادان اعلام وصول کرد.

لازم به ذکر است که نماینده مردم یزد در سوال خود از دکتر شیخ الاسلام در مورد دلایل انجام چنین طرحی بدون وجود مجوزهای قانونی و پس از آن توقف این طرح توسط دولت و بازپس گیری مبالغ واریزی سوال کرده است.

پس از حضور وزیر در کمیسیون های مربوطه و عدم قانع کننده بودن توضیحات سوال در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته است.

 

اعطای هدیه یک میلیون تومانی به نوزادان بر اساس کدام مجوز قانونی و منبع مالی انجام شد و چرا متوقف شد؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا