"جواد کمالی" گفت: در صورت تامین اعتبار و همکاری خیرین و ارگانهای مربوطه کار ساخت این مقبره سوم خرداد ماه سال جاری همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر پایان پذیرد.

به گزارش یزدفردا این نشست که با حضور فرماندار و با هدف تقدیر از زحمات افراد و ارگانهای مرتبط با ساخت مقبره شهدای گمنام اردکان برگزار گردید، بر تسریع عملیات ساختمانی و اتمام این پروژه واقع در جوار دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکید شد.

فرمانده سابق پادگان ولی عصر(عج) اردکان در این جلسه گفت: با حمایت و دلسوزی مسئولین شهرستان و ارگانهایی نظیر بخشداری مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، راه و ترابری، برق، اداره حفظ آثار و ارشهای دفاع مقدس، شهرداری و بنیاد شهید مرحله سفت کاری ساخت مقبره با صرف هزینه ای قریب به 500 میلیون ریال به پایان رسیده است و هم اکنون نیز با تهیه نقشه، محوطه سازی و نازک کاری این مجموعه فرهنگی در دستور کار قرار دارد .

 "جواد کمالی" خاطر نشان کرد: در صورت تامین اعتبار و همکاری خیرین و ارگانهای مربوطه کار ساخت این مقبره سوم خرداد ماه سال جاری همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر پایان پذیرد.

در این جلسه دانشگاه آزاد اسلامی اردکان بعنوان متولی اصلی کاراتمام این پروژه تعیین و هریک از اعضای حقیقی و حقوقی شرکت کننده متعهد گردیدند تا با پیگیری واختصاص اعتبار لازم بخشی از هزینه های مقبره را متقبل و نسبت به اجرای آن اقدام نمایند .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا