به مناسبت روز جهانی بهداشت مراسمی در دبيرستان دخترانه مهديه ناحيه دويزد برگزارشد.

 به گزارش یزد فردا:این مراسم با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش ،فرماندار یزد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ،مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ، مدیر کل بهزیستی استان و دیگر مسئولین برگزار گردید.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به مدعوین گفت:آموزش و پرورش بستر مناسبی است که ما بتوانیم بهداشت را  درسرآمد جامعه داشته باشیم
مرآت امین الرعایا با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه افزود:بهترین مکان برای تحقق این شعار، آموزش و پرورش و دانش آموزان می باشند که اغلب نظرات خانواده ها نشات گرفته از نظر دانش آموزان می باشد .
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار  نیزدر این مراسم با تاکید به این مطلب که برترین مکان برای تحقق شعار امسال وزارت بهداشت که زندگی سالم ، طول عمر بیشتر است آموزش و پرورش می باشد  گفت: دانش آموزان بهترین پیام آوران این عرصه هستند.
دشتی با اشاره به این نکته که ارتقاء شاخص های سلامت برای هر کشوری یک شاخص مهم برای توسعه فرهنگی ، علمی و فکری می باشد افزود:این شاخص ها بیانگر توجه دولت به موضوع سلامت می باشدکه استان یزد هم در این حوزه سرآمد می باشد.
دکتر میر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزدبا بررسی شعار وزارت بهداشت ورزش روزانه و  پرهیز ازخوردن غذاهای آماده را به دانش آموزان تذکر داد .
از دیگر برنامه های این مراسم خواندن مقاله ،اجرای سرود و سرود همگانی توسط دانش آموزان بود
لازم به ذکر است روز جهانی بهداشت و هفته سلامت از 18 الی 24 فروردین می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا