معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزدگفت: فن آوري اطلاعات بخش عمده اي از توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني را تشكيل مي دهد.

" عباسعلي رضايي " روز پنج شنبه در ديدار با رابطين IT  فرمانداري ها، ضمن تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار داشت: سرمايه مقوله مهمي در هر كشور محسوب مي شود كه بهترين نوع آن سرمايه انساني است.

وي حمايت از سرمايه انساني را مهم ارزيابي و خاطر نشان كرد: پشتيباني از سرمايه انساني با كيفيت و كميت توليد ارتباط مستقيم  را بدنبال خواهد داشت.

معاون استاندار همچنين سهم عمده اي از پيشرفت كشور در عرصه هاي گوناگون را وابسته به مقوله فن آوري اطلاعات دانست و تلاش  بيشتر مسئولين ذي ربط در اين خصوص را خواستار شد.

وي در ادامه فعال بودن IT و فرهنگ سازي در زمينه استفاده از فن آوري اطلاعات را دو عامل موثر در خصوص پيشرفت در شهرستان ها عنوان و تصريح كرد: نيازسنجي در شهرستان هاي استان بايد صورت پذيرد تا بودجه مورد نياز در اين خصوص اختصاص يابد.

واگذاري امور به بخش خصوصي و دفاتر IT شهرستان ها و همچنين توجه به سند IT استان از ديگر موارد تاكيد شده توسط اين مقام اجرايي بود.

در ابتداي اين ديدار  مدير كل دفتر فن آوري اطلاعات استانداري  نيز آموزش، اينترنت و اعتبارات را سه مقوله مهم در خصوص فن آوري اطلاعات دانست و خواستار اختصاص بودجه توسط فرمانداري شهرستان ها در خصوص شبكه دولت در حوزه خود شد.

" اديب نيا" همچنين خواستار استفاده بهينه  از امكانات موجود در شهرستان هاي استان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا