بهنود: اگر میرحسین و کروبی در حصر نبودند، قطعاً بدتر از آنچه امروز بر سر خاتمی آوردند، بر سر این دو می آوردند/ باز هم می گویم، هر انتخاباتی در ایران، حداقل 60 درصد شرکت کننده دارد



این روزنامه نگار قدیمی گفت: خاتمی طرفدار براندازی نیست و نمیخواهد نظم موجود در جامعه بر هم بریزد

  انتخاب:مسعود بهنود با بیان این که "وضعیت اصلاح طلبان سال 90 بهتر از سالهای قبل بود" ، گفت: قطعاً وضعیت اصلاح طلبان در سال آینده، بهتر از سال 90 خواهد بود.


؛ وی که به همراه مهرانگیز کار و رمضانپور در برنامه "صفحه 2" بی بی سی حاضر شده بود، گفت: در انتخابات 88 دیدیدم، خیلی از مخالفان جمهوری اسلامی و سران اپوزروسیون دست بند سبز بستند، حتی سلطنت طلبان، اما بالاخره باید یک جایی میان اصلاح طلبان درون نظامی با بقیه تفکیک شود.


وی ادامه داد: درواقع اصلاح طلبان نيازمند يک پالايش و فاصله گرفتن از اپوزوسیون بودند.


این روزنامه نگار قدیمی اضافه کرد: خاتمي به عنوان يکي از ليدرهاي اصلاح طلبان، طرفدار براندازي نيست و نمي خواهد نظم موجود در جامعه بر هم بريزد. راي دادن خاتمي هم براي اين بود که کسان بيشتري در ايران هزينه تصميمات اپوزيسيون خارج از کشور را ندهند.


بهنود با اشاره به هجمه علیه خاتمی به دلیل شرکت در انتخابات، افزود: اگر میرحسین و کروبی در حصر نبودند، قطعاً بدتر از آنچه امروز بر سر خاتمی آوردند، بر سر این دو می آوردند.


وی ادامه داد: خاتمی همیشه نشان داده معتقد به اصلاحات در داخل نظام بوده و هیچگاه حاضر به براندازی نبوده است


بهنود در پاسخ به سئوال مجری که از او در مورد "پیش بینی اش در مورد شرکت 60 درصدی مردم در انتخابات مجلس" سئوال کرد، پاسخ داد: من گفتم 60 درصد مردم در انتخابات شرکت می کنئتد، دوباره می گویم اگر باز هم انتخابات شود، جمهوری اسلامی همواره این قدرت را دارد که 60 درصد جامعه را به انتخابات بکشاند.


به گزارش خبرنگار سیاسی "انتخاب"؛ این روزنامه نگار در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به ماجرای هسته ای ایران و بحران غرب و ایران، گفت: کاش دنیا به همین خوبی بود که فکر می کردیم، یعنی واقعاً فکر می کنید دنیا مشکلش با ایران بر سر مسئله هسته ای است؟


وی ادامه داد: به خدا که چنین نیست، دنیا به این شیکی نیست که فکر می کنیم، آن دنیایی که فکر می کنیم فقط در شازده کوچولو است.


بهنود تصریح کرد: دنیا در ماجرای هسته ای دنبال این است که بفهمد و تکلیفش مشخص شود که بالاخره با چه چیزی طرف است؟


این روزنامه نگار اضافه کرد: اوضاع داخلی ایران ربطی به بهتر شدن یا بدتر شدن ماجراهای هسته ای ندارد، یعنی حتی اگر موسوی آزاد شود، دنیا برایش مهم نیست و در این ماجرا، کار خودش را می کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا