«سين مثل سريال» كه يك برنامه‌ي زنده‌ي شبانگاهي است و از يكم فروردين ماه جايگزين برنامه «پارك ملت» شبكه يك سيما شده است، پنجشنبه ـ سوم فروردين ماه ـ با حضور محسن تنابنده به عنوان مهمان همراه است.


به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، برنامه‌ي «سين مثل سريال» كه هر شب رأس ساعت 23 و 20 دقيقه به روي آنتن شبكه يك مي‌رود، هر شب از طريق نظرسنجي از مخاطبان از طريق ارسال پيام كوتاه، از ميان هشت سريال دهه‌ي 80 تلويزيون، سه سريال و سه بازيگر زن و مرد را برگزيده اعلام مي‌كند.

 

برندگان طي اين دو شب پخش شده به شرح زير است:


شب اول (يكم فروردين ماه) به ترتيب سريال «زير هشت»، «از ياد رفته» و «از نفس افتاده» و بازيگران زن اين سريال‌ها به ترتيب سپيده خداوردي،‌ پانته‌ آبهرام، افسانه بايگان و همچنين از ميان بازيگران مرد امير جعفري، خسروشكيبايي و محمدرضا فروتن به عنوان برگزيده مخاطبان معرفي شدند.

 

همچنين در شب دوم فروردين ماه سريال‌هاي «تا ثريا»، «سقوط يك فرشته» و «تبريز در مه» برتر شدند و از ميان بازيگران زن اين مجموعه‌ها به ترتيب آزيتا حاجيان، شهره لرستاني و ميترا حجار و بازيگران مرد كوروش تهامي، مسعود رايگان و حميدرضا پگاه به عنوان برنده‌ي مردمي اعلام شدند.

 

امشب ـ پنجشنبه سوم فروردين ماه ـ قرار است سريال‌هاي «پايتخت»، «پايان نمايش»، «فصل زرد»، «در چشم باد»، «يك روز قبل»، «توطئه‌ي فاميلي»، «سال‌هاي مشروطه» و «در ياد غربت» در مسابقه نظرسنجي مردمي به داوري گذاشته شوند تا از ميان آن‌ها مخاطبان سه سريال را همراه با بازيگران زن و مرد به عنوان برتر معرفي كنند.

 

برنامه «سين مثل سريال» هر شب ساعت 23 و 20 دقيقه با اجراي محمد سلوكي به روي آنتن شبكه اول مي‌رود و هر شب تكه‌هايي از سريال‌هايي كه قرار است در مسابقه پيامكي شركت داده شوند، پخش مي‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا