نخست وزیر انگلیس که کشورش طی 200 سال اخیر سردمدار توطئه‌ها علیه ملت ایران بوده است طی پیامی نوروز را به ایران تبریک گفت.

به گزارش فارس، "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس در پیامی آغاز سال نو را به مردم ایران تبریک گفت.

دیوید کامرون که دولتش یکی از حامیان سرسخت تشدید تحریم‌ها علیه ملت ایران است در پیام خود اعلام کرد: مایلم بهترین آرزوهای خود را به ایرانیان در ایران و سراسر جهان تقدیم کنم و نوروزی شاد و سال جدید بسیار خوبی را برایتان آرزو کنم.

نخست وزیر انگلیس در این پیام نوروزی به هیچ وجه از ملت ایران به دلیل توطئه‌های این کشور طی 200 سال اخیر علیه ملت ایران عذرخواهی نکرد و در ادامه پیام نوروزی خود گفت: در نوروز، توان و سرزندگی مردم ایران را به یاد می‌آوریم و به فرهنگ غنی این کشور و نسل جوان آن ارج می‌نهیم؛ نسلی که مایه امید است و مانند خود فصل بهار سرشار از زندگی و استعدادهای بالقوه است.

وی افزود: امیدوارم سال ۱۳۹۱ سالی پر امید برای هر دو ملت ایران وبریتانیا باشد، امید به آینده‌ای همراه با احترام متقابل و کامیابی بر هر دو ملت.

حمایت گسترده و غیر‌منطقی از رژیم عراق در زمان حمله به ایران و دوران دفاع مقدس، حمایت از رژیم صدام در استفاده از سلاح‌های غیرمتعارف و کشتار جنگی و  پیشتاز بودن در صدور قطعنامه‌ها در شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران و حمایت از گروه تروریستی منافقین  تنها بخشی از توطئه‌های انگلیس علیه ملت ایران طی دو دهه گذشته است.

کودتا علیه دولت مصدق و معاهده‌های ننگین جدا کردن بخش‌هایی از خاک ایران با حمایت انگلیس از حافظه ملت ایران فراموش نخواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا