یزدفردا: شرکت مشیر یزد مدیریت مجموعه های باغ صدری تفت، باغ دولت آباد یزد و مشیر الممالک به مسافران خدمات ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار یزدفردا؛ شرکت مشیر یزد مدیریت مجموعه های باغ صدری تفت، باغ دولت آباد یزد و مشیر الممالک به مسافران خدمات ارائه می دهند.

در سال جدید مجموعه های مشیرالممالک، باغ دولت آباد و باغ صدری تفت با آماده سازی و بهره گیری از کلیه امکانات و کادر مجرب به میزبانی از مهمانان نوروزی می روند تا هم میهنان عزیز خاطره ای بیاد ماندنی در سفر به شهر تاریخی یزد داشته باشند.

اصغر نبیل مدیر شرکت مشیر در این باره اظهار داشت: با توجه به استقبال بی نظیر میهمانان نوروزی از باغ دولت آباد این مجموعه برنامه های ویژه ای را ترتیب داده تا مسافران خاطره ای زیبا از این اثر تاریخی با خود به همراه داشته باشد.

وی برنامه های نوروزی را به شرح ذیل اعلام کرد:

تئاتر خیابانی و اجرای برنامه های کمدی

اجرای موسیقی زنده

نمایشگاه عرضه صنایع دستی

حضور بازیگران کشوری

پذیرایی در رستوران و کافی شاپ مجموعه

نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی

مدیر باغ دولت آباد در ادامه به ویژگی منحصر به فرد این مجموعه اشاره کرد و افزود: باغ دولت آباد با بلندترین بادگیر جهان و بزرگترین حوض یکپارچه ایران اثری ماندگار و ممتاز در تاریخ یزد و ایران اسلامی است و از این نظر سال گذشته به فهرست جهانی یونسکو پیوست.

نبیل در پایان ابراز امیدواری کرد میهمانان نوروزی ضمن بازدید و بهره گیری از معماری این اثر ارزشمند ، با ارائه نقطه نظرات خود ما را در خدمت رسانی بهتر یاری کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا