پیام تبریك فرماندار بهاباد به مناسبت عید نوروز


به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد، "محمدرضا هدائی" فرماندار شهرستان بهاباد به مناسبت عید نوروز، پیام تبریكی صادر كرد.


متن پيام بدين شرح است:


بسم‏ اللَّه‏ الرّحمن‏ الرّحیم‏


«یا مقلّب القلوب و الأبصار. یا مدبّر اللّیل و النّهار» ؛ اى دگرگون‏کننده‏ى دلها و دیدها! اى سامان‏دهنده‏ى به روز و شب؛ یا محوّل الحول و الاحوال»؛ اى گرداننده‏ى سالها و دلها و حالها؛ «حوّل حالنا الى احسن الحال»؛ حالِ ما را به بهترین حالها تبدیل فرما.


بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.


نوروز پیام آور عیدی است كه در آن شادابی و نشاط، محبت و الفت به یكدیگر هدیه می شود، در واقع نوروز آغاز زندگی و سر زندگی دوباره طبیعت و مظهر وحدت است؛ نوروز حلقه پیوند بین میراث فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام است كه واژه هایی چون صله ارحام، تفكر، نوآوری، سر زندگی، پاكی و نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینكه در اسرار آفرینش تامل و تعمق كنیم.


در سالی كه به پایان آن نزدیك می شویم اتفاقات مباركی در شهرستان رخ داد؛ از جمله حضور پرشور مردم شریف شهرستان بهاباد در انتخابات مجلس نهم كه همگام با مردم سراسر كشور با حضور پرشور و بابصیرت خود در انتخابات، مشت محكمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام اسلامی زدند و بر اقتدار این نظام الهی در سطح بین المللی افزودند.


رخداد بزرگ دیگری كه برگ زرینی بر افتخارات این خطه و نیز كشور عزیزمان افزود، شركت باشكوه و پرصلابت مردم در راهپیمایی دشمن شكن یوم ا... 22 بهمن بود كه بازتاب گسترده آن در سطح جهان امید دشمنان به دلسردی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به یأس و ناامیدی تبدیل كرد.


همچنین شاهد استقبال كم نظیر و زیبای مردم شهیدپرور شهرستان از دو شهید گمنام بودیم و مردم بهاباد كه شهیدان و سرداران سرافرازی چون سردار شهید رفیعیان را در دامان خود پرورش دادند، این توفیق را یافتند تا شاهد آرمیدن این سبكبالان گلگون كفن در دیارشان باشند.


حضور مردی از تبار عالمی بزرگ چون حضرت آیت ا... فقیه خراسانی (یزدی) در شهرستان دارالولایه بهاباد و زادگاه آخوند ملاعبدا... بهابادی از دیگر رخدادهای معنوی در این سال بود و مردم عالم پرور بهاباد بار دیگر این فرصت را یافتند تا شمیم ولایت را از انفاس قدسی حضرت آیت ا... ناصری نماینده محترم ولی فقیه در استان استشمام نمایند و بار دیگر حمایت و تبعیت خود را از ولایت مطلقه فقیه اعلام نمایند.


اینک در آستانه سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم. نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به بهابادی آباد و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.


اینجانب یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهدا و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این خطه را گرامی داشته و به ساحت همه آنان درود می فرستم و ضمن تجدید ارادت به ساحت همه مردم عزیز و شریف بهاباد و بخش ها و روستاهای تابعه و نیز تقدیر و تشكر از حضور فعالانه و آگاهانه در تمامی عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، عید بهاران، نوروز و سال نو را محضر همه شما مردمان خوب شهرستان بهاباد تبریک عرض نموده و امیدوارم سال نو، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و احسن حال برای همگان باشد انشاء الله.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا