در ابتدای جلسه فرماندار بهاباد گزارشی از مصوبات جلسه ستاد تنظیم بازار استان ارائه نمود و خواستار اقدام مشابه در سطح شهرستان گردید.
"محمدرضا هدائی" با اشاره به فرارسیدن سال نو و آغاز خریدهای نوروزی شهروندان و روستائیان گفت: نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس بازار از وظایف اصلی این ستاد است و بایستی با تشکیل اکیپ های بازرسی علاوه بر بازرسی و رسیدگی به وضعیت واحدهای صنفی، بستر خدمت رسانی به مردم بویژه میهمانان و مسافران نوروزی را در سطح شهرستان فراهم نماییم تا مردم از رفاه وآسایش، که از انتظارات اصلی همه آحاد جامعه است، بهره مند شوند.
در ادامه جلسه حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و پس از بحث وتبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
تشکیل تیم های بازرسی توسط اعضای ستاد جهت نظارت بر بازار و کنترل قیمتها، بازدید مستمر از نانوائیها در طول ایام عید نوروز،  توزیع مناسب اقلام تنظیم بازار شامل: گوشت سفید و قرمز، برنج، سیب و پرتقال توسط اداره صنعت و معدن و تجارت در سطح شهرستان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
جلسه "هدائی" فرماندار بهاباد گزارشی از مصوبات جلسه ستاد تنظیم بازار استان ارائه نمود و خواستار اقدام مشابه در سطح شهرستان گردید.
وی با اشاره به فرارسیدن سال نو و آغاز خریدهای نوروزی شهروندان و روستائیان گفت: نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس بازار از وظایف اصلی این ستاد است و بایستی با تشکیل اکیپ های بازرسی علاوه بر بازرسی و رسیدگی به وضعیت واحدهای صنفی، بستر خدمت رسانی به مردم بویژه میهمانان و مسافران نوروزی را در سطح شهرستان فراهم نماییم تا مردم از رفاه وآسایش، که از انتظارات اصلی همه احاد جامعه است بهره مند شوند.
در ادامه حاضرین نظرات وپیشنهادات خود را ارائه و پس از بحث وتبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
تشکیل تیم های بازرسی توسط اعضای ستاد جهت نظارت بر بازار و کنترل قیمتها، بازدید مستمر از نانوائیها در طول ایام عید نوروز، توزیع مناسب اقلام تنظیم بازار شامل: گوشت سفید و قرمز، برنج، سیب و پرتقال توسط اداره صنعت، معدن و تجارت در سطح شهرستان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا