تابش خواستار حل مشکل پوشش کامل شبکه های تلویزیونی در شهرستان اردکان شد

یزدفردا :نماینده مردم اردکان در نشستی با رئیس صدا و سیمای مرکز یزد و مدیران این مرکز،خواستار حل مشکل پوشش کامل شبکه های تلویزیونی در شهرستان اردکان شد.


محمدرضا تابش با اشاره به اینکه طبق پیگیریهای قبلی قرار بود یک فرستنده پرقدرت در روستای حاجی آباد نصب گردد تا ضمن پوشش کامل شبکه های صداو سیما در شهرستان اردکان، مناطق همجوار در شهرهای صدوق و میبد را نیز زیرپوشش قرار دهد ، از عدم تحقق این موضوع ابراز ناخرسندی کرد و پیگیری مدیران صدا و سیما را خواستار شد.وی در تماس تلفنی با دکتر عسگری معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما، تسریع در انجام این کار را خواستار شد .


تابش همچنین به افتتاح دفتر خبری شهرستان اردکان در زمان معاونت آقای ضرغامی در صدا و سیما اشاره نمود و گفت: انتظار بود تا این دفتر تقویت گردد نه اینکه عدم رسیدگی به آن موجب به تعطیلی کشاندنش گردد. وی همچنین بر تاسیس دفتر تولید برنامه های صداوسیما در اردکان تاکید کرد.


محمدرضا تابش از کارکنان و برنامه سازان صداوسیمای مرکز یزد تشکر کرد و از نقش موثر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در جلب مشارکت مردم در عرصه های ملی خصوصا انتخابات اخیر تقدیر نمود و اظهار امیدواری کرد در برنامه ها، از سلایق ونظرات متخصصین و طیف های مختلف به نحو مطلوب استفاده گردد تا مردم با سلایق و قومیت های مختلف احساس کنند نظراتشان در رسانه ملی منعکس می شود و مورد احترام هستند.


تابش این امر را موجب دلبستگی بیشتر اقشار مختلف به انقلاب اسلامی و ارتقاء امنیت ملی دانست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا