جناب مهندس جمشیدی،رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهریز: هر آمدنی را رفتنی است


یزدفردا "نمایندگی مهریز :مورخ 23 بهمن سال جاری شعبان جمشیدی رئیس اداره راه وترابری شهرستان مهریز در مصاحبه ای با خبرنگار سایت خبری یزد فردا در مهریز عنوان کرد که "در هشت سال گذشته هیچ گونه اقدامی جهت روکش آسفالت راههای شهرستان مهریز صورت نگرفته است" این مصاحبه و انتشار آن در مطبوعات بر خلاف انتظار عکس العملی از مدیر سابق این اداره در پی نداشت و اصحاب رسانه نیز با تماس های که با رئیس سابق اداره راه وترابری شهرستان مهریز داشتند وی سوکت را مصلحت دانست و حرفی به زبان نیاورد.

اما یکی از فرداییان مطلع در مهریز مطلبی را جهت انتشار در اختیار یزدفردا قرار داده که عینا منتشر می شود :

 با توجه به مصاحبه،قطعا بی غرض جمشیدی جای چند سوال باقیست:

سوال اول اینکه جمشیدی رئیس کنونی اداره راه وترابری شهرستان مهریز با چه سند ومدرکی بیان داشته که در هشت سال گذشته هیچ گونه اقدامی جهت روکش آسفالت راههای مهریز صورت نگرفته؟

سوال دوم:بر فرض صحیح بودن چنین مطلبی، بودجه های عمرانی که برای روکش آسفالت راههای مهریز در چند سال گذشته اختصاص یافته در چه بخشی هزینه شده است؟

سوال سوم:شعبان جمشیدی آیا با گفتن این مطلب نه تنها عملکرد مجموعه راه وترابری مهریز بلکه مجموعه راه وترابری استان را زیر سوال نبرده است؟

بنا به بررسی  بعمل آمده از مدیرانی که حسین خشنو در زمان فعالیت خود در شهرستان مهریز با آنها همگام بوده است حکایت از اظهرمن الشمس بودن فعالیت وی در حوزه راه و راهداری در این شهرستان بوده است که نگاهی به بخشی از اقدامات انجام شده دولت و راه ترابری شهرستان اشاره کنیم تا هم اذهان عمومی را آگاه سازیم و هم آمار واطلاعاتی را در این خصوص به مخاطبان خوب یزدفردا داده باشیم.

اهم پروژه های روکش آسفالت اداره راه وترابری شهرستان مهریز که درزمان فعالیت حسین خشنو انجام شده است به شرح ذیل است.

1-روکش راه مهریز به مروست 24 کیلومتر.

2-روکش راه دهشیر 15 کیلومتر

3-روکش راه روستا های سرو وارنان 11 کیلومتر و همچنین روکش 17 کیلومتر از جاده سیل بند مهریز تا روستای فخر آباد با اعتبار 2 میلیارد تومان

4-روکش اسفالت راه مزرعه حاجی عبدالله 8 کیلومتر

5-روکش اسفالت راه روستای هرفته 7 کیلومتر

6-روکش اسفالت راه روستای منشاد 5 کیلومتر

7- روکش اسفالت راه بهادران 4 کیلومتر

8- روکش اسفالت راه زردین 4 کیلومتر

9-روکش آسفالت کنج کوه 2 کیلومتر.

  با توجه به آمار فوق الذکر خودتان میانگین سالیانه روکش آسفالت در حوزه راههای شهرستان مهریز را درچند سال گذشته محاسبه کنید و البته آماری را نیز از میزان راههای ساخته شده در زمان فعالیت مدیر قبلی نیز به اطلاع می رسانیم تا اطلاعات شما کامل شود.

1-دوبانده شدن جاده مهریز تا قلعه تاریخی شمش بطول 85 کیلومتر

2-بهره بردرای از راه کنج کوه بطول 19 کیلومتر

.3-احداث راه روستایی ابراهیم آباد 9 کیلومتر.

4-احداث راه روستایی گردکوه بطول 11 کیلومتر

5-احداث راه روستایی علی مرادی 5 کیلومتر

6-دوبانده شدن جاده مهریز به مدوار بطول 5 کیلومتر.

اقداماتی که به آن اشاره شد تنها بخشی از فعالیت های حسین خشنو در زمان حضورش در مهریز بوده است.

البته سایت خبری یزد فردا بیطرفی خود را اعلام کرده و عملا نیز اینچنین بوده  و در راستای وظایف رسانه ای خود چنانچه  با درج این مطلب حداقل از خدمات ارزشمند دولت دفاع شود

و البته نکته ای پایانی هم دارم و  آن اینکه مدیر محترم شاید شما هم روزی با کارنامه درخشان خود جهت ادامه خدمت از مسئولیت فعلی به مسئولیت جدیدی ارتقاء یافتید و چنانچه دیگری آمد هرچند بی غرض کمتر بفکر زیر سوال بردن عملکرد شما باشد.

 

توصیح یزدفردا :بر این اعتقادیم که چنانچه مدیران در تمام رده ها اطلاعات خدمات ارائه شده توسط دستگاه خود را در اختیار رسانه قرار دهند قطعا افکار عمومی با اطلاعات سفاف بهتر می تواند قضاوت نماید و هرگز برداشت های فردی جای واقعیات را نخواهد گرفت

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا