نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بد اخلاقی های تبلغاتی و تخلفات گسترده انتخاباتی در این حوزه گسترده با متهم کردن هیات نظارت به کم کاری و برخورد نکردن با متخلفان گفت: جو حاکم در شهرها خصوصا مهریز برعلیه بنده و برخی از نامزدها بوده و علی رغم پی گیری های مکرر ،مسؤلین مربوطه اقدام خوبی را انجام نداده اند.

فلاح در جمع هواداران صباغیان دربافق:مشکل اساسی بافق ضعف مدیریتی و عدم برنامه ریزی است


یزدفردا :محمد علی قاسم زاده "بافق فردا:احمد علیزاده فلاح در آخرین سخنرانی تبلیغاتی خود در مسجد جامع بافق که پس از گردهمایی حامیان بافقی و بهابادی صباغیان برگزار شد مشکل اساسی بافق را ضعف مدیریتی و عدم برنامه ریزی در این شهرستان عنوان کرد.

علیزاده با اشاره به آیه ای از قرآن مجید از مردم خواست حرف تمام نامزدها را بشنوند و با تحلیل به این نتیجه برسند که باید به چه کسی رای بدهند.

نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بد اخلاقی های تبلغاتی و تخلفات گسترده انتخاباتی در این حوزه گسترده با متهم کردن هیات نظارت به کم کاری و برخورد نکردن با متخلفان گفت: جو حاکم در شهرها خصوصا مهریز برعلیه بنده و برخی از نامزدها بوده و علی رغم پی گیری های مکرر ،مسؤلین مربوطه اقدام خوبی را انجام نداده اند.

احمد علیزاده افزود: در شهری مانند بافق تمام بنرهای تبلیغاتی جمع شد اما در مهریز بر سر تمام میدانها بنرهای بزرگ تبلیغاتی وجود دارد و در شهری مانند مروست علی رغم جمع شدن بنر نامزدها بنر نامزد بومی آن شهرستان پابرجاست و این یعنی کم کاری و شاید جانبداری از نامزدهای خاص.

احمد عیزاده فلاح در جواب سوالی که از او پرسیده شد آیا حاضرید به نفع نامزد دیگری کنار بروید گفت:بنده به رای آوردن یقین دام چون بافقی الاصل و متولد مهریز بوده و علاوه بر این در تمام شهرها تبلیغ کرده و جایگاه دارم اما نامزد مورد نظر شما فقط در یک شهر حامی دارد و در شهرهای دیگر اقدام قابل توجه ای انجام نداده است.

احمد علیزاده با خطاب قرار دادن کسانی که در بافق سنگ نامزدهای غیر بومی را به سینه می زنند گفت: هرچند معتقدم بومی بودن جزء معیارهای نامزد اصلح نیست اما مطمئنم این افراد با عملکردشان دارند تیشه به ریشه بافق می زنند.

علیزاده با ابراز تاسف از اینکه نماینده در شهرهای ما خود را در حد یک پادو اجرایی پایین آورده گفت :آنهایی که برای کسب کرسی مجلس به مردم وعده می دهند مرتکب فعل حرام شده اند چون دقیقا بر خلاف نظر ولی فقیه زمان که از نامزدها خواسته به مردم وعده ندهند رفتار می کنند.

این نامزد انتخاباتی با تکذیب نظر سنجی که شایعه شده از طرف وزارت کشور اعلام شده است و وی در آن جایگاهی ندارد گفت: مگر وزارت کشور حق چنین نظر سنجی را دارد؟ و اگر اینگونه باشد بنده آن وزارت کشور را غیر قانونی می دانم.

احمد علیزاده فلاح با انتقاد شدید از مسؤلین شهرستان بافق در عدم استفاده از کارشناسان و خبرگان دانشگاهای بافق در امورات شهر علی رغم توانایی بالا و پایین بودن توانمندی مسؤلین کنونی، خطاب به مسولان استان گفت:چرا مسولین بافق باید به گونه ای باشند که با اندک انتقادی از انتقاد کننده قهر کنند و وی را از حضور در جلسات طرد نمایند که این مشکل چندین بار برای خود بنده اتفاق افتاده و نمونه ای از آن را شورای فرهنگ عمومی بافق دانست که علی رغم انتخاب شدن از طرف روحانیت بافق به علت حرفهای صریح در این جلسه دیگر دعوت نشده است.

علیزاده فلاح درایت نماینده ای که انتخاب می شود در رایزنی با مسولین بالا دستی را رمز موفقیت وی دانست و گفت: اگر نماینده ای بومی باشد اما درایت نداشته باشد نه تنها در رفع مشکلات موفق نخواهد بود بلکه موجب بروز مشکلات اساسی و در گیری در شهرها خواهد شد.

احمد علیزاده فلاح سخنان خود را با این جمله پایان داد که بنده به این دلیل از رقابت انتخاباتی کنار نرفتم که بتوانم این حرفها را به مردم و مسؤلین بزنم و از آنجایی که گفتمان من قرآنی است و یقین دارم مردم با مطالعه و شعور بالا به یک نامزد رای می دهند و حتی اگر آن نماینده من نباشم انگار به من رای داده اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا