گردهمایی حامیان محمد رضا صباغیان در بافق و بهاباد

بافق :محمد علی قاسم زاده بافقی :بافق فردا :در این گردهمای که با حضور چند هزار نفر از اقشار مختلف مردم بافق و بهاباد چهارشنبه شب دهم اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع بافق برگزار شد صباغیان ضمن معرفی خود به عنوان یک دبیر که تاکنون سمتهایی مثل عضو شورای اسلامی شهر بافق و شهردار بافق را داشته است گوشه ای از عملکرد خود در دوران مسؤلیت را بیان و با ارائه اهداف و برنامه هایی دلایلش برای حضور در این رقابت انتخاباتی را مطرح کرد.

صباغیان با برشمردن مشکلات بافق مانند بیکاری ،اعتیاد،تعطیلی کارخانه ها و عقب ماندگی های مختلف ریشه این مشکلات را عدم رعایت قانون و منفعت طلبی برخی مسؤلین دانست.

محمد رضا صباغیان در ادامه صحبتهایش که با تکبیرهای کوبنده حضار تایید می شد یکی از اساسی ترین مشکلات مردم را سؤال نکردن از مسؤلین که باید به معنای واقعی پاسخگو باشند دانست و گفت:چرا وقتی مسؤلی از مرکز استان یا کشور به این شهر می آید فقط به بیان افتخاراتی مانند تعداد شهدا و ایثارگران شهر و حضورهای سرنوشت ساز شهر اشاره می شود و حرفی از دردهای اجتماعی ،اقتصادی و فرهنگی مردم مانند تعداد بیکاران،تعداد معتادان ،سرقتهای پی در پی و مشکلاتی از این دست به میان نمی آید تا برای رفع آن چاره اندشی کنند؟

نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراموش شدن امر به معروف و نهی از منکر خصوصا در قبال مسؤلین موجب شده است برخی از آنها خود را در قبال مردم پاسخگو ندانسته و علاوه بر دادن وعده های پی گیری، هیچ مشکلی از مردم حل نشود.

صباغیان با بیان اینکه اگر رای بیاورم بین شهر بافق و روستاهایش با دیگر شهرهای حوزه انتخابیه و روستاهایشان هیچ فرقی نمی گذارم افزود:ضعف مسؤلین و نمایندگان گذشته و عدم روحیه پرسشگری مردم موجب شده ظلمهایی مانند انتزاع معدن چادرملو ،تعطیلی کارخانه های فولاد و کاشی و انتقال کارخانه های جوار معدنی از بافق به دیگر شهرهای استان رقم بخورد.

صباغیان در پاسخ به این سوال که اگر نماینده شدید چگونه می توانید دردهایی را که مطرح کردید مرتفع کنید گفت:استفاده از تریبون پر قدرت مجلس در صورتی که نماینده اهل زد و بند با مراکز قدرت و ثروت نباشد بهترین راه برای تحقق بخشیدن خواسته های مردم است و بنده با روحیه ای که دارم و در زمان مسولیت شهرداریم ثابت کرده ام که خانواده ام حتی یک بار هم سوار ماشین شهرداری نشده است و یا حتی آپارتمانی که به همه شهرداران استان داده می شد را نگرفته ام. با این کار راه را برای بیان حرفهای به حق هموار می بینم که نمونه های آن را در سفر مسؤلینی که به بافق آمده و بیان دردهای بافق که هیچ وقت از زبان مسولین شهر مطرح نمی شود را شاهد بوده اید.

صباغیان اظهار امیدواری کرد حضور گسترده مردم در انتخابات موجب راهیابی نماینده ای از منطقه بافق و بهاباد برای اولین بار در تاریخ انتخابات مجلس شورای اسلامی به مجلس شده و عقب افتادگی هایی که به علت بی عدالتی ها و منفعت طلبی ها بر بافق و بهاباد روا داشته شده است جبران شود.

اعتراض نسبت به بی عدالتی در تقسیم حوزه های انتخابیه استان که در آن شهری چون اردکان دارای یک نماینده باشد و بافق و چهار شهر دیگر نماینده ای واحد داشته باشند،انتخاب مدیران کل از شهرهای خاص استان و عدم استفاده از نیروهای توانمند بافق و بهاباد،ظلم در حق بافق و بهاباد در تصویب هم حوزه ای شدن با یزد در انتخابات بعدی مجلس و اخراج فعالان کارگری هنگام پی گیری برای رسیدن به خواسته های به حقشان از دیگر موضوعاتی بود که صباغیان مطرح و حاضزین با تکبیر های کوبنده تایید کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا