برگزاری نشست آموزشی نمایندگان فرماندار بهاباد در انتخابات

فرماندار بهاباد: همكاری و هماهنگی لازم بین هیأت های اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروهای امنیتی نشان از برگزاری انتخاباتی سالم و باشكوه در شهرستان دارد.

به گزارش كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد، فرماندار بهاباد در این جلسه پیرامون اهمیت انتخابات به بیان مطالبی پرداخت و گفت: رای مردم امانت است و ما باید امانت‏دار باشیم و رای مردم را به درستی دریافت و شمارش کنیم تا حق نامزدی از بین نرود.

"محمدرضا هدائی" تصریح کرد: آموزش در همه مسائل لازم و از اهمیت خاصی برخوردار است و کسی که مسئولیتی قبول می‏کند باید دانش، علم و آموزش مربوط به آن مسئولیت را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، مراجع صلاحیت دار از جمله هیئت های نظارت، بازرسی و اجرایی در برگزاری انتخابات دخیل بوده و سایر دستگاه ها در زمینه های تامین امنیت، پشتیبانی و . . . به انجام وظایف خود می پردازند.

هدائی افزود: به همین نسبت عواملی نظیر نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، نمایندگان بازرسی، نمایندگان هیئت نظارت، نمایندگان نامزدها و نیروی انتظامی وظایف و ماموریت های خاص خود را بر عهده دارند که در این میان، وظیفه نمایندگان فرماندار بسیار حساس و کلیدی است.

وی بیان کرد: افرادی که به عنوان نمایندگان فرماندار انتخاب می‏شوند باید بر عملكرد تمام اعضای شعبه اشرافیت داشته باشند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان نمایندگان فرماندار را به هماهنگی با ناظران شورای نگهبان، هیئت اجرایی و بازرسان توصیه کرد و با اشاره به وجود 22 شعبه اخذ رأی در شهرستان افزود: حدود 450 نفر در برگزاری انتخابات شهرستان بهاباد دخیل هستند.
در ادامه جلسه دبیر ستاد انتخابات درباره چگونگی نحوه اخذ آرا، انجام مراحل اجرای انتخابات، چگونگی پلمب صندوق های رای، مراقبت کامل از صندوق ها و شمارش آرای صحیح و باطله و غیره مطالبی را بیان نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا