جلسه آموزش کاربران رایانه ای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل سالن فرمانداری شهرستان بافق برگزار شد.
معاون فرماندار بافق در اين نشست گفت: ترفندهاي دشمنان نظام جمهوري اسلامي با حضور پر شور و شعور مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ، خنثي خواهد شد .

عليرضا صمدي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه همه جريانها چشم اميد به انتخابات 12 اسفند ماه دارند ، افزود : مديون شهدا هستيم و بايد از انقلاب و رهبري با حضور حداکثري خود دفاع کنيم .

رئيس ستاد انتخابات شهرستان بافق تصريح کرد : همه عوامل هيات اجرايي انتخابات بايد طبق مقررات وظايف خود را انجام دهند و در اين زمينه فعاليت جدي داشته باشند .

وي گفت: تمام کاربران بايد مسلط به استفاده از رايانه و قادر به کنترل و پايدار نگه داشتن آن در مواقع اضطراري باشند .

مسئول کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات بافق گفت: تمام اطلاعات هر فرد راي دهنده بايد دقيق و درست از طرف کاربران رايانه هاي انتخاباتي ارسال شود.

"مهدي فتاحي" افزود: تمام رايانه هاي مورد نياز جهت برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهرستان آماده شده است و 43 نفر کاربر انتخابات ، براي جمع آوري آراي مردم در پاي صندوق هاي راي شهرستان بافق آموزش مي بيند که از اين تعداد 2 نفر رزرو هستند .

وی در رابطه با شعب مختلف در سایر بخشها گفت : در مراکز بخشها مسئول IT داریم که در صورتی که مشکل خاصی بر روی صندوقهای اخذ رأی افتاد بتوانند در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

مسئول کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات بافق همچنین اضافه کرد : با اشاره به اجرای فرم ۴۹ قانون انتخاباتی ، تمام اطلاعات هر فرد رأی دهنده باید دقیق، درست و سریع از طرف کاربران رایانه‌های انتخاباتی ارسال شود که در غیر این صورت فعالیت انتخاباتی شهرستان ناقص و به کندی انجام می‌شود .

مهدي فتاحي در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تبیین بایدها و نبایدهای انتخاباتی خاطر نشان کرد:وظیفه ما امانتداری و صیانت از آرای مردم است. ما به عنوان مجری انتخابات، باید خواسته ها و وابستگی ها را کنار گذاشته و وارد فضای تبلیغاتی نشویم.
خبر های مرتبط :

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا