رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد: کمیته امداد بالغ بر 10 ميليارد ريال به نیازمندان شهرستان صدوق كمك نموده است

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت:كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان صدوق در9 ماهه سالجاری بالغ بر 10 ميليارد ريال به مددجويان تحت حمايت و اقشار آسيب پذير جامعه كمك نموده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، "مهدی نشاسته گر" ضمن اعلام این خبر افزود: هم اکنون 850 خانوار در قالب یک هزار و 500 نفر تحت حمایت کمیته امداد صدوق قرار دارند که در 9 ماهه 1390 مبلغ 3 میلیارد و 52 میلیون ریال به عنوان مستمری به حساب آنان واریز شده است .

وی تصریح کرد: در طی این مدت مبلغی بالغ بر 160 میلیون ریال در راستای ارائه خدمات تحصيلي و فرهنگي به 170 دانش آموز و 65 دانشجو در سرفصلهاي شهريه دانشجويي، لوازم التحرير، پوشاك دانش آموزي، امور خوابگاهي، اردويي، راهيابي به دانشگاه ، تقويت بنيه تحصيلي، مشاوره و غيره هزینه شد.

وی همچنین ازپرداخت وام قرض الحسنه كارگشايي به 240 خانوار از اقشار نيازمند جامعه و مددجويان تحت حمايت به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

نشاسته گرافزود: در ماه مبارك رمضان تعداد 2هزار نفر از مددجويان و اقشار نيازمند شهرستان با اختصاص مبلغ یک میلیارد و 317 میلیون ریال اطعام وافطار شدند و در اجراي طرح اكرام ایتام در راستاي دستگيري از 100 يتيم با كمك حاميان نیکوکار شهرستان نیز مبلغ 300 میلیون ریال به حساب این عزیزان واریز شد.

وی بیان داشت: تهيه و اهداء جهيزيه شامل كالاهاي اساسي جهت 25 نوعروس به ارزش 200 میلیون ریال واحداث و تعمیر 20 واحد مسكوني مددجويان با اعتباري بالغ بر 400 میلیون ریال و همچنین پرداخت وام قرض الحسنه خودكفايي در جهت ايجاد اشتغال براي 30 خانوار از منابع امدادي و تسهيلات بانكي به مبلغ 2 میلیارد ریال از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) صدوق در 9 ماهه اول سال 1390 بود.

وی یاد آور شد: در زمینه ارائه خدمات بهداشتي و درماني به مددجويان و كمك در جهت بهبود رشد 60 كودك زير 6 سال این شهرستان نیز مبلغ 96 میلیون ريال هزینه گردیده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا