اولیاء در بازدید از کتابخانه وزیری یزد:گزارش جامعی از کتابخانه های عمومی یزد جهت استاندارد سازی و پیگیری اعتبارات ارائه شود

 

 

 

 

 

در بازدید نماینده مردم یزد و صد وق از" کتابخانه و موزه وزیری" یزد که بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد، مدیر کل امور کتابخانه های عمومی استان گزارشی از فعالیت های جاری این اداره کل را در زمینه های مختلف ارائه کرد.

در این جلسه که معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر" کتابخانه وزیری" و جمعی از کارشناسان نهاد کتابخانه های استان حضور داشتند، مهندس اولیاء داشتن تصویر جامعی از کتابخانه های عمومی یزد را ضروری دانست و اظهار داشت توصیه می کنم یکی از مشاورین ذیصلاح با بررسی کتابخانه های عمومی یزد، گزارش جامعی در جهت استاندارد کردن این فضاها ارائه نماید تا براساس این نظرات بتوانیم بودجه لازم را برای رفع کمبود ها پی گیری نمائیم.

وی نظارت و تعامل این اداره کل با کتابخانه های مشارکتی و مستقل را ضروری توصیف و اظهار امیدواری کرد با سفر رئیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور به استان همه موارد و مسائل کتابخانه های عمومی مورد رسیدگی قرار گیرد.

در ادامه جلسه نماینده مردم یزد و صدوق ضمن بازدید از موزه وزیری اظهار امیدواری کرد این کتابخانه ارزشمند بتواند با برگزاری نشست های فرهنگی در استان بیش از پیش دراین امور تأثیرگزار باشد.

 http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=41766_4228_9100.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا