صبح جمعه با حضور نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس،مدیرکل تربیت بدنی استان،فرماندار ،شهردار، اعضای شورای اسلامی اردکان و جمع کثیری از مردم این شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم اردکان در جمع انبوه خانواده های شرکت کننده در این همایش پیاده روی با تشکر از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این مراسم گفت: ورزش از جمله مقوله هایی است که در حال حاضر تقریبا در همه وجوه جامعه جاری است و تمامی اقشار جامعه مستقیم یا غیر مستقیم با آن در ارتباطند.

محمدرضا تابش با اشاره به مقام والای انسان در دین مبین اسلام و فرهنگ غنی ایرانیان که اسطوره ها و قهرمانانشان، نماد شجاعت و مبارزه با ظلم و طرفداری از مظلوم هستند ، با طرح این پرسش که" ورزش باید چه اهدافی را تعقیب کند؟"گفت: به نظرم ما باید با حفظ ارزشهای اسلامی و فرهنگ و سنتهای ایرانی، از ورزش به عنوان وسیله ای که در عرصه قهرمانی نام ایران را بلندآوازه میسازد و در عرصه همگانی، شجاعت و فتوت و جوانمردی و سجایای اخلاقی و صفات و فضایل نیکو را ترویج و تقویت میکند و نشاط و شادابی را به ارمغان بیاورد ، استفاده کنیم

وی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت ورزش در شهرستان اردکان اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان مستعد ما با تکیه بر هوش و توانمندیهای بالای خود در عرصه ورزش نیز خوش درخشیده اند.اما در هرصورت ما نتوانسته ایم متناسب با میزان استعداد و علائق آنها به امر ورزش، امکانات لازم را فراهم کنیم و برنامه ریزی کافی و جامع داشته باشیم. که ان شاء ا.. با کار پایه ای در رشته های گوناگون و بهره گیری از استعدادهای بومی بتوانیم با اعتبارات خوبی که به نوعی متاثر از رشد صنعتی اردکان است و به ورزش تزریق می شود، بیش از پیش در عرصه های کشوری موفق باشیم.

همایش بزرگ پیاده روی اردکان

نایب رئیس فراکسیون ورزش همچنین ابراز امیدواری کرد تا با تاسیس وزارت ورزش و جوانان و سپرده شدن کار به افراد کاردان،متعهد و متخصص تحولی اساسی در ورزش کشور بوجود آید و خلاهای موجود پر شود.

در پایان این مراسم که بیش از 7هزار نفر از مردم اردکان در آن حضور داشتند و پس از قرعه کشی، به برندگان جوایزی از جمله 5 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از طرف نماینده مردم اردکان،8سفر به مشهد مقدس از طرف شهرداری ، تعدادی دوچرخه ،پلاک طلا و لوازم ورزشی از طرف فرمانداری اردکان و هیات ورزشهای همگانی استان و شهرستان اهدا گردید...

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا