بافق:علی حسن پور خبرنگاریزدفردا: حسین ندافیان فرماندار بافق در این پیام اظهار داشت:تقارن زمان بازگشایی مدارس با هغته دفاع مقدس در روز شمار ماه مهر،حلاوت این ماه را دو چندان ساخته است ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس به تمامی فرهنگیان گرانقدر،دانش آموزان عزیز و اولیای محترم و آرزوی توفیق برای یکایک ایشان ، به تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بالاخص به شهدای عزیز فرهنگی و دانش آموز بافق درود و سلام می فرستیم.

طلوع خورشید علم آموزی و دانش اندوزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان و دانشجویان است ؛ آنانکه فردا روز، امور کشور به دست آنها اداره خواهد شد و به فرمایش امام عظیم الشأن و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امیدهای آینده مملکت هستند.

از فرزندان عزیز دانش آموز که همه هستی ما وقف هستی آنان بوده انتظار داریم که در فضای دل انگیز علم وادب به دنبال کسب دانش و معرفت و پاسدار حرمت معلمان خود باشند، معلمانی که تمام وجود خویش را در وجود دانش آموزان خود به ودیعه می گذرانند. چرا که آنان را فرزندان معنوی خود می دانند.

از مدیران ومعلمان که همواره دلسوزانه و خستگی ناپذیر به فعالیت مشغول هستند ، انتظار داریم با اهتمام و برنامه ریزی در مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی شهری و روستائی مطابق با فرهنگ اسلامی – ایرانی ، محیطی برای اعتلای علمی و معنوی فراهم آورند و در ارتقای خدمات به دانش آموزان و هموار کردن مسیر پیشرفت جوانان و آینده سازان کشور چون همیشه کوشا باشند.

" از خداوند متعال توفیق و سربلندی هموطنان عزیز به ویژه فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان و خانواده های آنان را مسألت می نمائیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا