پیام نماینده مردم یزد و صدوق بمناسبت آغاز سال تحصیلی
بسم ا... الرحمن الرحیم


آغاز سال تحصیلی 91ـ90 که مقارن با هفته دفاع مقدس و سالروز شهادت مؤسس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) است را گرامی میداریم.


استان دارالعباده و دارالعلم یزد علیرغم محروم بودن از مواهب طبیعی و اقلیمی همواره یکی از قطب های علمی و آموزشی کشور محسوب گردیده و از شاخص خوبی در اکثر مقاطع تحصیلی برخوردار بوده است.


بی شک ، این موفقیت ها مرهون تلاش مستمر دانش آموزان و دانشجویان عزیز و معلمان و اساتید و والدین گرامی و همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت استان است.


انتظار می رود مدیران آموزش و پرورش و آموزش عالی بگونه ای برنامه ریزی کنند که رشته های تحصیلی در هر مقطع براساس نیازهای واقعی جامعه تعیین تا پس از فراغت از تحصیل، نیروی انسانی مورد نیاز استان تأمین و از هدر رفتن استعدادها و سرمایه های فکری و معنوی جامعه خودداری گردد.


امید است با استعانت از خداوند متعال و تعالیم انسان ساز مکتب اسلام وبهره گیری از نظر نخبگان وپیشکسوتان تعلیم و تربیت در استان ، بتوانیم از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های خود در مسیر ارتقاء علمی و آموزشی و تربیتی نوجوانان و جوانان جامعه بهره مند شویم و استان یزد به مدد نیروهای خلاق، متعهد و خدوم راه توسعه و پیشرفت مادی و معنوی را بپیماید و به فرموده بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی : " نمونه ای باشد برای سایر استانها."



علی اکبر اولیاء


نماینده مردم یزد و صدوق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا