فرماندار در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت:تمهيدات لازم جهت آغاز سال تحصيلي در شهرستان يزد انديشيده شد.


به گزارش یزدفردا  در جلسه ای که با حضور عزیزالله سیفی فرماندار و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد در محل آموزش و پرورش ناحیه 2 برگزار شد تصمیمات لازم جهت هر چه با شکوه تر برگزارشدن آغاز سال تحصیلی گرفته شد.


عزیزالله سیفی با گرامیداشت یاد و خاطره ایثار و جان فشانی رزمندگان و شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس گفت: باید ارزشها و مجاهدت ها و زندگی نامه شهیدان را جمع آوری کرده و در مدارس برای دانش آموزان بیان کرد تا از این طریق زندگی آینده سازان این مرز و بوم هر چه بیشتر با فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و جان فشانی و شهادت طلبی پیوند داده شود.

http://www.yazdfarda.com/media/news_img/image_39126.jpeg

فرماندار یزد آغاز سال تحصیلی جدید را به تمام جامعه تعلیم و تربیت اعم از فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده های آنان تبریک گفت و افزود باید در باید در امر تعلیم و تربیت ضمن توجه به مقوله آموزش در بحث پرورشی و تربیت توجه بیشتری شود.


وی در ادامه با تأکید بر اینکه امروزه جهان در حال پیشرفت می باشد و ایران اسلامی نباید از قافله توسعه فناوری و ارتباطات عقب بماند خاطر نشان کرد می توان در نظام آموزشی کشور با ارائه یک مدل بومی از هوشمند سازی مدارس در این زمینه برای ارتقاء سطح دانش و فناوری در آموزش و پرورش گام های اساسی برداشت.


رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد گفت : باید در آستانه سال تحصیلی جدید تمام دستگاههای ذیربط اقدامات لازم را جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن سال تحصیلی 91 – 90 انجام دهند.


در این جلسه نیروی انتظامی ، سازمان تاکسیرانی ، راهنمایی و رانندگی و ... ضمن ارائه گزارش در خصوص تمهیدات اتخاذ شده جهت آغاز سال تحصیلی ، آمادگی خود را برای ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان و اولیای آنان اعلام کردند.

روابط عمومی


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا