وبلاک نویس یزدی :کیهان و رجانیوز  دروغ می گویند!

 

محمد صادق احمد نیا در وبلاک راست و ناراست نوشت:امروز روزنامه ی کیهان و سایت خبری رجانیوز کوشیدند تا در دروغی آشکار تلاش عده ای تابلو دار در برهم زدن مراسم ترحیم مرحوم صدوقی از فضلای دارالعباده  را به مردم یزد بسط و نسبت دهند .

 

 گفتنی است پشتیبانی شتاب زده و تلاش گسترده این دو رسانه ماهیت این گروه چند نفره غیر یزدی را که در مراسم مرحوم صدوقی اقدام به سردادن شعار های انحرافی همزمان با ورود حجت الاسلام خاتمی و خمینی به مراسم کرده بودند بیش از پیش آشکار کرد و مرجع خط دهی به آنها را مشخص کرد .

گفتنی است کیهان در این باره نوشت :"شدت اين شعارها به حدي بود كه خاتمي ناچار شد به جاي ورود از درب اصلي محل برگزاري مراسم از درب پشتي وارد شود. ناظران مي گويند هيچ شعاري به نفع خاتمي سرداده نشد و تمامي شعارها در سوگ مرحوم صدوقي بود".

البته کیهان نشینان مرکز نمی دانند اما نمایندگی یزد آنها می داند که بیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید یزد در همان کوچه پشت حظیره قرار دارد و معمولا نماینده ولی فقیه در استان ومیهمانان بیت ایشان از همان درب پشتی به حظیره وارد می شوند و شاید دلیل بزرگنمائی این موضوع همان نکته باشد برنامه ریزی برای اقدام در زمان وزود و در مقابل جایگاه بوده که با هوشیاری اداره کنندگان مراسم و ورود سید حسن خمینی و سید محمد خاتمی از درب مورد اشاره باعث ناکام ماندن انها شده است .

 

 

 

 

 

همچنین سایت رجانیوز نیز در عکسی که سعی در برجسته کردن آن نموده است تلاش کرد تا وانمود کند مردم قصد پرتاب کفش به طرف میهمانان خود را داشته اند

 غافل از آنکه چنین رفتار شنیعی هرگز در شان مردم دارالعباده یزد نیست همچنین برهمه ی یزدی ها آشکار است که به علت شلوغی مراسم و درهای متعدد مسجد روضه ی محمدیه یزد حاضرین کفش های خود را با خود به داخل حمل می کنند که رجانیوز سعی در سوء استفاده از این مطلب کرده است.

گفتنی است به گواهی حاضرین و فیلم هایی که از این مراسم در دست است این گروه که تعداد آنها به 15 نفر نمی رسید و توسط عقبه ای که به خوبی شناسایی شده اند حمایت می شدند برخلاف همه ی قوانین اسلامی و قواعد انسانی اقدام به بر هم زدن مجلس ختم فرزند شیخ الشهدا کردند .

متاسفانه این اتفاق درست در همان روزی افتاد که مقام عظمای ولایت در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی "یکی از موارد بسیار مهم و ضروری برای ادامه حرکت تکاملی و رو به جلوی انقلاب اسلامی را پرهیز از دمیدن و مشتعل کردن فضای اختلاف، هیاهو و جنجال در جامعه" دانستند . و این خود گواه بر خروج این افراد از خط اصول گرایی و عدم تبعیت از رهبری است. 

فیلم زیر نیز گواهی بر کذب بودن ادعای رجانیوز و کیهان است که میهمان نوازی یزدی ها و ارادت آنها به بیت معظم صدوقی و خاتمی و خمینی (ره) را نشان می دهد.

 

"فیلم شعار مردم یزد و برائت از  برهم زنندگان مراسم 

(لرزش تصویر به علت ممانعت عده ای برای فیلم برداری است)

 

راست نوشت اول: این مطلب فارغ از گرایش سیاسی نگارنده تنها برای رفع اتهام و توهین از همشهریان (مردم دارالعباده یزد) و همچنین تنویر افکار عمومی نگاشته شده است.

راست نوشت دوم : با توجه به عکس زیر چرا عکاسان و فیلم برداران حاضر در جایگاه که عمدتا از سوی صدا و سیما می باشند محتوای شعار شعاردهندگان و هم چنین تعداد و چهره ی برهم زندگان مراسم را منتشر نمی کنند؟

 

راست نوشت سوم : قابل توجه کیهان و رجانیوز : 

مردم یزد مهرورز و میهمان نوازند

 

راست نوشت چهارم: فیلم هایی در دست است که چهره ی برهم زنندگان مراسم دیروز را که عده ای از آنان دارای سمت های رسمی .... در استان یزد می باشند را به تصویر می کشد که در آینده نزدیک منتشر خواهد شد .

راست نوشت پنجم : آیا کیهان و رجانیوز به خاطر خبر انتشار اخبار کذب و توهین به مردم فهیم یزد عذر خواهی خواهند کرد؟

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا