حجت الاسلام و المسلمین فرشاد:مرحوم صدوقی(ره) همواره در مسیر ولایت فقیه و اهداف نظام بود

 

مراسم ترحیم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه فقید یزد، به دعوت حوزه علمیه، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان و استاندار یزد، با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم و شخصيت های کشوری و استانی در مسجد حظيره يزد برگزار شد.


  حجت الاسلام و المسلمین فرشاد در این مراسم با اشاره به ویژگی های اخلاقی یادگار سومین شهید محراب گفت: حجت الاسلام و المسلمین صدوقي(ره) در طول اين سال ها همواره در مسير ولايت فقيه و اهدف والای نظام مقدس جمهوري اسلامي بود.


این استاد حوزه و دانشگاه با تاكيد بر توجه ویژه مرحوم صدوقی(ره) در رسیدگی به امور مردم استان به ویژه خانواده معظم شهدای والامقام اظهار داشت: بدون شك استان يزد يكي از چهره هاي خادم ، ولايتمدار ، مردمدار و دلسوز خود را از دست داد و اين خود يك ضايعه است .


وي با تشکر از حضور گسترده و بی نظیر مردم قدرشناس استان در مراسم تشییع پیکر این شخصیت روحانی گفت: حضور باشکوه مردم در مراسم تشييع و تدفين اين عالم وارسته خود نشان داد كه مردم مومن همواره قدردان خادمان دلسوز خود هستند .


حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدعلي صدوقي پس از انسی 23ساله با مردم استان یزد و مسجد ملااسماعیل به عنوان امام جمعه این شهر صبح روز 11 تیرماه همزمان با سالروز شهادت پدر بزرگوارش در سن 62 سالگي بر اثر بیماری درگذشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا