نماینده مردم یزداز تدوین گزارش نهایی تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد

یزدفردا:علی‌اکبر اولیاء رییس کمیته تحقیق و تفحص از قاچاق کالا در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به انجام مراحل تحقیقاتی طرح تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تأکید کرد: تحقیقات در این باره انجام شده و هم اکنون گزارش نهایی هیئت تحقیق و تفحص برای ارائه به صحن علنی مجلس در حال تدوین است.


نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این گزارش هفته آینده به کمیسیون اقتصادی تقدیم می‌شود تا بعد از بررسی و تصویب در این کمیسیون، برای اطلاع رسانی به مردم و نمایندگان به صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیاید.


عضو کمیسیون عمران مجلس در باره نتیجه‌های رسیدگی هیئت تحقیق و تفحص به عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: نتایج و آمارهای به دست آمده درباره حجم قاچاق، مبادی قاچاق و نوع کالاهای قاچاق شده به کشور هم اکنون محرمانه است، اما با نهایی شدن این تحقیق و تفحص، در صحن علنی قرائت و به اطلاع مردم می‌رسد.


تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تشکیل هیئتی به همین منظور از اوایل سال گذشته در دستور کار مجلس قرار گرفت.


این هیئت با بررسی عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر اساس ۶ گروه موجود در چارت سازمانی این ستاد کار خود را پیش برد.


اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ریاست علی اکبر اولیاء برای بررسی‌های دقیق‌تر و ارائه گزارش بهتر، بازدیدهای میدانی را در دستور کار خود قرار دادند و در طول مدت حدود یک سال این تحقیق و تفحص را نهایی و برای ارائه به مجلس آماده کردند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا