مهندس اولیاء درتشریح سوال خود از حاجی بابایی:

برنامه استخدامی آموزش و پرورش نیازمند بازبینی است

یزدفردا :مجلس:عضو کمیسیون عمران مجلس خواستار توضیح وزیر آموزش در خصوص دلایل عدم اجازه حضور معلمان شرکتی و رعایت نشدن حق استخدام معلولان در آزمون استخدامی سال گذشته این وزارتخانه شد.

"علی اکبر اولیا"در گفت وگو با خبرنگارخانه ملت  در تشریح سوال خود از حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش که قرار است درجلسه روزسه شنبه کمیسیون آموزش مطرح شود گفت:سوال دررابطه با آخرین آزمون استخدامی آموزش و پرورش است که درسال گذشته برگزار شد وبا اشکالات فروانی همراه بود.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس تصریح کرد:لازم است برنامه استخدامی آموزش و پرورش مورد بررسی و ارزیابی وبازبینی قرار گیرد تا اشکالات آن مشخص شود.

وی افزود:این آزمون فرصت خوبی بود تا معلمان شرکتی که سابقه کارخوبی دارند و سال گذشته اجازه ورود به آزمون استخدامی آموزش و پروش ۴۰ هزار نفری را نداشتند که به درستی برگزار نشد قبول و استخدام شوند.

اولیا ادامه داد: استخدام ۳درصد از معلولان در ارگان های دولتی که باید درآزمون آموزش و پروش مورد توجه قرار می گرفت متاسفانه اعمال نشد و در بسیاری ازرشته ها نیز شاهد استخدام افرادی بودیم که ارتباطی با نیازهای آموزش و پرورش آن شهرستان و یا استان نداشته است.

اولیاءاظهار داشت:خواستار توضیح حاجی بابایی برای این اقدام وزارت آموزش هستم .

خانه ملت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا