مهندس اولیاء دربازدید ازفرمانداری یزد:

مدیران دستگاههای اجرائی استان باید پاسخگو نیازهای ضروری شهرستان در بخش های مختلف باشند

یزدفردا :در نشستی که در محل فرمانداری یزد برگزارشد، گزارشی از روند توزیع اعتبارات شهرستان یزد با حضور فرماندار و مسئولان حوزه برنامه ریزی وبودجه استانداری ارائه گردید . در این جلسه سیفی فرماندار یزد با تشکر از نماینده مردم یزد و صدوق در خصوص پیگیری ارتقاء تشکیلاتی فرمانداری یزد ، اظهار داشت در این مرحله با افزایش یک پست سازمانی، معاونت برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری موافقت گردیده است و در خصوص سایر موارد نیز در دست پیگیری می باشد.

نماینده مردم یزد و صدوق با اشاره به ضرورت بانک اطلاعاتی برای پروژه های در دست اقدام شهرستان گفت: ما برای بیان مطالبات واقعی شهرستان، نیازمند اطلاعات دقیق و صحیح و بروز از وضعیت پروژه ها براساس اولویت های هر پروژه هستیم تا بر این اساس بتوانیم سهم اعتبارات شهرستان را از طریق شورای برنامه ریزی استان پی گیری نمائیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس توزیع عادلانه اعتبارات براساس سرانه های هر شهرستان را مورد تأکید قرار داد و از مدیران دستگاهها خواست با اشراف بیشتر و کار کارشناسی در خصوص توزیع اعتبارات هرشهرستان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اقدام کنند و پاسخگوی کامل نیاز هر شهرستان باشند.

وی از طولانی شدن تکمیل بعضی پروژه ها در سطح استان انتقاد نمود و اظهار داشت نباید بر اثر غفلت ما پروژه های ضروری مردم نیمه تمام بماند و وقت ما صرف پروژه های کوچک و کم اهمیت گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا