برگزاری شورای دانشگاه یزد با حضور مهندس اولیاء و یحیی زاده نمایندگان یزد و صدوق و تفت ومیبد در مجلس شورای اسلامی

یزدفردا:جلسه شورای دانشگاه یزد با حضور رئیس دانشگاه یزد و دو تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت امناء دانشگاه یزد برگزار شد. در این جلسه دکتر میرمحمدی گزارشی در خصوص فعالیت های علمی و پژوهشی و اجرائی دانشگاه در سالهای اخیر ارائه نمود و از حضور دو تن از نمایندگان مجلس در جمع شورای دانشگاه تشکر و قدردانی نمود.

مهندس اولیاء نیز با اشاره به سوابق تأسیس دانشگاه که علیرغم مشکلات فراوان کشور در دوران دفاع مقدس انجام شد اظهار داشت: دانشگاه یزد در حال حاضر از بهتربن دانشگاههای معتبر کشور که بعد از انقلاب اسلامی تأسیس گردیده است. و این جایگاه مرهون تلاش مدیران قبلی و فعلی و اساتید و دانشجویان این مرکز علمی و دانشگاهی است .

وی افزود همانطور که دانشگاه از جامعه تأثیر می پذیرد باید در روند توسعه شهر و استان نیز تأثیر گذار باشد و هر رشته ای متناسب با خود نقش سازنده ای را دراستان ایفا نماید و بتواند در حل مشکلات جدی استان نظیر بیکاری ، آسیب های اجتماعی و...... سهیم باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان توسعه نیروی انسانی را از محورهای انسانی در استان یزد دانست که خوشبختانه از سالهای گذشته هدف گذاری شده است.

وی افزود به همت اساتید محترم دانشگاه توفیقات خوبی در پذیرش دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بدست آمده است و امیدورایم با تلاش بیشتر همه عزیزان این توفیقات در همه عرصه ها نهادینه گردد و موجب خوشنامی و افتخار همه ما را فراهم نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا