نتایج اولیه صلا‌حیت نامزدهای خبرگان


يزدفردا:شورای نگهبان امروز " دوشنبه " نتیجه بررسی صلا‌حیت داوطلبان عضویت در مجلس خبرگان رهبری را به وزارت کشور ارسال می کند .

مدیر کل انتخابات وزارت کشور در گفتگوی اختصاصی با واحد مرکزی خبر افزود: بر اساس جدول زمانبندی اعلا‌م شده بیست و سوم تا بیست و چهارم آبان نتیجه بررسی صلا‌حیت داوطلبان عضویت در مجلس خبرگان از طرف فرمانداری های حوزه انتخابیه به آنان ابلا‌غ می شود.

علی اصغر کاراندیش خاطرنشان کرد : از بیست و پنجم تا بیست و هفتم آبان نیز داوطلبانی که صلا‌حیت آنان احراز نشده باشد فرصت دارند با مراجعه به شورای نگهبان یا دفاتر این شورا در استانها , از فقهای شورای نگهبان تقاضای رسیدگی مجدد کنند.

مدیر کل انتخابات وزارت کشور همچنین گفت: فقهای شورای نگهبان نیز از بیست و هشتم آبان تا هفتم آذر به مدت 10 روز فرصت دارند نتیجه رسیدگی مجدد به تقاضای داوطلبانی را که صلا‌حیت آنان احراز نشده است به وزارت کشور اعلا‌م کنند.

کاراندیش تصریح کرد:فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری را وزارت کشور هشتم آذر از طریق رسانه ها منتشر خواهد کرد.

وی یادآور شد : از نهم تا ساعت 9 صبح 23 آذر " 2 هفته " نامزدهای چهارمین دوره انتخابات خبرگان رهبری می توانند فعالیت تبلیغاتی خود را انجام دهند .

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا