پيام تسليت استاندار يزد به مناسبت درگذشت همسر سردار رشيد سپاه اسلام، شهيد حاج محمدحسين موحدين

 

 

یزدفردا "استاندار يزد به مناسبت درگذشت همسر سردار رشيد سپاه اسلام، شهيد حاج محمدحسين موحدين پيام تسليتي خطاب به فرزند اين شهيد والامقام صادر كرد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا ، پيام "محمدرضا فلاح زاده" بدين شرح است:

برادر گرامي و ارجمند جناب آقاي مهندس ياسر موحدين

سلام عليكم

خانواده معظم شهداء، گنجينه اي عظيم و عزيز هستند که بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي، امام راحل عظيم الشان(ره) از آنان به عنوان چشم و چراغ ملت یاد می کردند و به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) آبرو و حیثیت ملت مسلمان و شجاع ایران اسلامی هستند.

خبر درگذشت همسر محترمه سردار رشيد سپاه اسلام، شهيد حاج محمدحسين موحدين(جوكار) موجب تاثر و تالم اينجانب گرديد. بي شك صبوري و فداكاري  هاي آن بانوي مومنه در دوران حضور پرافتخار آن مرد الهي در عرصه هاي جهاد و ايثار و پس از شهادت آن سردار دلاور، در تربيت فرزنداني متدين و انقلابي چون جنابعالي برگ زرینی است که در پرونده همسر بزرگوار شهيد موحدين می درخشد. امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و در خوان گسترده اولیاء الله و شهیدان والامقام خصوصا ائمه معصومین(ع) میهمان گرداند.

اينجانب درگذشت مادر پرهيزگار و صبورتان را صميمانه به جنابعالي تسليت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای بازماندگان گرامي صبر جمیل و عمر طولانی همراه با عزت و برکت و برای آن سالك راه حق، رحمت و غفران الهی و حشر با اولیاء گرامي اش خاصه حضرت صديقه طاهره(سلام ا... عليها) را مسئلت می نمایم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا