با استعفاء نوروزی دکتر یاراحمدی بافقی را به عنوان مدیر عامل بومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق معارفه شد



بافق "خبرنگار یزدفردا   :
مدیر عامل جدید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق معرفی شد

در پی استعفاء آقای اکبر نوروزی که یکشنبه گذشته به عنوان مدیر عامل جدید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق معرفی شده بود امروز در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ، معاون برنامه ریزی استاندار یزد ، امام جمعه ، سرپرست فرمانداری بافق و تنی چند از مسئولان محلی و مدیران و معاونی شرکت سنگ آهن بافق ، ضمن قدردانی از زحمات مهندس اسرافیل احمدیه ، دکتر علیرضا یار احمدی بافقی به سمت مدیر عامل جدید شرکت سنگ آهن مرکزی بافق معرفی و مشغول به کار شد.


به گزارش یزدفردادر این نشست مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران بر مساعدت و کمک جهت پیشرفت و عمران و آبادانی شهرهای معدن خیز به خصوص شهرستان بافق تاکید کرد .


رحیمیان در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق گفت : وظیفه ما خدمت به مردم و احترام و پاسخگویی به مسائل و مشکلات قشر زحمت کش کارگر می باشد


وی به نام گذاری سال جهاد اقتصادی اشاره کرد و افزود : همه باید با اتحاد و همدلی و خرد جمعی برای رونق و شکوفایی اقتصادی و توسعه و آبادانی این شهرستان تلاش کنیم .


رحمییان از تولید بیش از 6 میلیون تن سنگ آهن در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق خبر داد و گفت : باید تلاش کنیم تا با به کارگیری تمامی ظزرفیت های موجود این میزان تولید در سالجاری به 7 میلیون تن افزایش یابد.


معاون برنامه ریزی استاندار یزد هم در این مراسم تلاشها و دغدغه مردم را برای عمران و آبادانی شهرستان خود را باارزش خواند و گفت : در این راستا تدین ، باید ولایتمداری و چارچوب های قانونی حفظ شود.


وی انتخاب دکتر یاراحمدی بافقی را به عنوان مدیر عامل بومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به فال نیک گرفت و افزود : با شناخت و فعالیتی که از مدیر عامل جدید سراغ داریم انتظار می رود محرومیتهایی را که تاکنون شهرستان بافق داشته ، یکی پس از دیگری برطرف شود که نظر استاندار هم چنین خواهد بود.


وی گفت : اگر مدیر عامل جدید مسیر را در جهت پیشرفت صنعت و معدن و عمران و آبادانی شهرستان ترسیم کند مجموعه شرکت تهیه و تولید و مواد معدنی ایران همکاری خواهد کرد.


محمد رضا بابایی با بیان اینکه بیش از 200 میلیارد ريال اعتبار اولیه طرح گاز رسانی به بافق اختصاص یافته است گفت: در ارتباط با تسریع در روند اجرای طرح کامل گاز رسانی به این شهرستان و سایر مصوبات سفرهای ریاست جمهوری پیگیری های لازم ادامه دارد.


امام جمعه بافق نیز در این مراسم با اشاره به ولایتمداری مردم این شهرستان بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری و حفظ ارزشها ی نظام جمهوری تاکید کرد و گفت : مردم شهرستان بافق نسبت به جمعیت بالاترین تعداد شهید ، جانباز ، آزاده و بیشترین حضور در جبهه های حق علیه باطل در طول دوران 8 سال دفاع مقدس داشته است و برای حفظ نظام تا پای جان خواهند ایستاد .


حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با اشاره به اتنخاب مدیر عامل بومی برای مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق گفت : با این انتخاب هم مسئولیت مدیر عامل بومی و هم وظایف مردم در راستای حمایت از این مدیر و افزایش سطح تولید مواد معدنی و توسعه شهرستان بافق بیشتر شده و نیازمند مساعدت های لازم از سوی وزارت صنایع و معادن است .


سرپرست فرمانداری بافق با اشاره به مشکلات شهرستان بافق گفت : مسئولان وزارت صنایع و معادن در چارچوب قانون باید اعتبارات ویژه ای را برای عمران و آبادانی این شهرستان اختصاص دهند .


ندافیان در ادامه با اشاره به سایر درخواستهای مردمی گفت: تقاضا داریم که هرچه سریع تر کارگروهی تشکیل شده و بصورت قانونی خواسته های مردم بافق عملی گردد تا با این عمل توجهی خاص به مردم فهیم بافق شود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا