حقیقت نژادبه روزنامه هفت صبح رحیم مشایی می رود!!!

یزدفردا "رضا حقیقت نژادسردبیرسابق خاتم یزد که هم اکنون دبیرسیاسی روزنامه تهران امروزاست بزودی (اوایل اردیبهشت)باسردبیری خود روزنامه هفت صبح را منتشرمی کند.


تیم رسانه ای رئیس دفتر رئیس جمهور که در ماه های اخیر به طور چشمگیری در رسانه های دیجیتالی حضور داشته است، این بار در تلاش هستند تا در رسانه های مکتوب کشور نیز حضور داشته باشند.

به گزارش اعتدال، افراد نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی در صدد هستند تا از اوایل سال آینده روزنامه ای به نام « هفت صبح » را منتشر کنند.

این گزارش حاکی است، متصدیان این امر در نظر دارند با تعداد صفحات زیاد و متنوع و با استفاده از امکانات و نیروی انسانی فراوان، حضور چشمگیری در عرصه مطبوعات کشور داشته باشند.

از موارد جالب توجه در این روزنامه حضور برخی از اعضای سابق تیم رسانه ای قالیباف، از جمله سردبیر اسبق روزنامه تهران امروز به عنوان مشاور در کادر مدیریتی این روزنامه با حقیقت نژادخواهد بود.

گفتنی است تاکنون بارها احتمال کاندیداتوری رحیم مشایی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده مطرح شده است که از سوی اشخاص مختلف سیاسی نیز موضع گیری های متفاوتی اتخاذ شده است.

لازم به ذکر روزنامه «هشت صبح»، چاپ کابل نیز از روزنامه های فارسی زبان است، که تشابه اسمی بسیار زیادی با این روزنامه دارد.

سایت جهان نیوز هم اعلام کرد:جريان مشایییسم  نزديک به دولت به زودي صاحب يک روزنامه با صبغه فرهنگي و اجتماعي مي شود.

تيم رسانه اي رئيس دفتر رئيس جمهور که در ماه هاي اخير به طور چشمگيري در رسانه هاي ديجيتالي حضور داشته است، اين بار در تلاش هستند تا در رسانه هاي مکتوب کشور نيز حضور داشته باشند.

در همين رابطه برخي رسانه هاي نوشتند که افراد نزديک به رئيس دفتر رئيس جمهور در صدد هستند تا از اوايل سال آينده روزنامه اي به نام « هفت صبح » را منتشر کنند.

نکته قابل توجه اين است که بسياري از خبرنگاراني که در اين روزنامه مشغول به کار شده اند از اخراجي هاي رسانه هاي قاليباف هستند.مديران رسانه هاي قاليباف که طي چند ماه اخير به دليل استخدام خبرنگاران سبز و اصلاح طلب ، با اعتراضات سياسي و رسانه اي مواجه شده بودند، تعدادي از اين خبرنگاران را اخراج کردند. گفته مي شود برخي از اين روزنامه نگاران به رسانه جريان مشایییسم  در دولت پيوستند.


توضیح ضروری آقا رضا حقیقت نژاد در مورد هفت صبح توضیح ضروری آقا رضا حقیقت نژاد در مورد هفت صبح
تاریخ : جمعه 19 فروردين 1390 - بعدازظهر 06:24
سردبیری روزنامه ای چون هفت صبح به طور اساسی در توان بنده نیست. سردبیری در روزنامه ای ملی، نیاز به سال ها تجربه اندوزی، لیاقت، کارآمدی و داشتن تیمی همراه و قوی و ... دارد که بنده از این مواهب بی بهره هستم و اساسا در تهران بزرگ به عنوان یک عضو معمولی تحریریه برخی نشریات به فعالیت مشغول هستم و فعلا باید تجربه ها بیاندوزم.

2- آقای آرش خوشخو که سردبیر تهران امروز بودند و بنده هم به عنوان سرپرست گروه سیاسی آن روزنامه با ایشان همکار بودم، پس از قطع همکاری به بنده پیشنهاد حضور در تحریریه هفت صبح را دادند و اکنون هم به عنوان عضوی از تحریریه این روزنامه، عهده دار وظایفی هستم و امیدوارم بتوانم انجامشان دهم و اعتماد ایشان را پاسخگو باشم. تاکید می کنم این وظایف مربوط به تحریریه است و بنده مسئولیتی مانند سایر روزنامه نگاران عزیز شاغل در این روزنامه دارم، به ویژه اینکه روزنامه هفت صبح، به شدت غیرسیاسی است و تاکید و ترجیحش بر حوزه های اجتماعی، اقتصاد خرد، فرهنگ، زندگی روزمره و ورزش و امثالهم خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا