در آخرین روز ماه مبارک رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، قطع تلفن های موسسه آنی سیر (تاکسی بی سیم یزد) بعلت بدهی های شرکت، تعطیل شدن موسسه و تجمع اعتراض آمیز دهها راننده آژانس را در روبروی استانداری یزد بدنبال داشت، چرا که قطع تلفن و بی سیم، یعنی تعطیل شدن آژانس و فعالیت رانندگان!

سرمست مدیر عامل سازمان تاکسیرانی یزد، در کنار رئیس هیئت مدیره، و مدیر عامل آنی سیر در تجمع رانندگان که بعد از افطار و با مشخص شدن روز عید صورت گرفته بود، حضور یافته، و در حضور معاون فرماندار، درد دل و پرخاش های اعتراض آمیز رانندگان عصبانی را گوش کرده، و پس از ساعتی، تجمع رانندگان در حالی پایان یافت، که قرار شد به پیشنهادی یکی از مسئولین آنی سیر، نماینده رانندگان، با نماینده فرماندار و رئیس دایره اماکن و مدیر عامل تاکسیرانی یزد صحبت کرده و مشکلات خود را عنوان سازند، تا مسئولین آنی سیر نیز آنچه را که باید انجام دهند، برای رفع مشکل ایجاد شده انجام دهند.

با توجه به اعلام تعطیل روزهای آخر هفته بمناسبت عید سعید فطر از جانب هیئت دولت، فرماندار یزد پی گیر حل مسئله و یافتن مقوم، مدیرعامل مخابرات استان می باشد، که تلفن های قطع شده آنی سیر بصورت موقت وصل گردد، تا بعد از ایام تعطیلات چند روزه، تلاش و فکری بحال رفع مشکلات پیش آمده بشود!

و اما در شرایطی که بدلیل سود و درآمد خوب، امتیاز آژانس های تاکسی تلفنی قیمت زیادی دارد، آنی سیر(تاکسی بی سیم یزد) چرا بجای سود و درآمد، بدهی و زیان انباشته دارد؟! و این سوالیست که قرار است در روزهای آینده، یکی از مسئولین آنی سیر به آن بطور مفصل جواب دهد!!

منبع:شوق دات كام

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا