بازدید نماینده مردم بافق از مجموعه فرهنگی مذهبی تپه نورالشهدا دولت آباد بافق

  بافق "محمد علي عبداللهي  "خبرنگاریزدفردا :نماینده مردم بافق، بهاباد ، ابرکوه ، خاتم ،مهریز،در مجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات مجموعه  فرهنگی مذهبی شهدای گمنام دولت آباد دهستان سبزدشت بافق را بررسی کرد .

 کاظم فرهمند به اتفاق هیئت همراه ضمن حضور بر تربت پاک دو شهید گمنام مدفون در  تپه نورالشهدای این روستا ،با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و ضمن بازدید از فعالیتهای عمرانی این مجموعه فرهنگی مذهبی ، مسایل و مشکلات آن را بررسی کرد .

تامین برق و آب این مجموعه ، آسفالت جاده دسترسی به تپه نورالشهدا ، توسعه فضای سبز و همکاری مسئولین جهت اتمام حرم شهدای گمنام ، اختصاص اعتبارات عمرانی شهرستان برای توسعه و تکمیل این مجموعه از مهمترین مشکلاتی بود که با حضور نمایند مردم بافق ، بهاباد ،خاتم ، ابرکوه و مهریز مورد بررسی قرار گرفت .

فرهنمند در خصوص مسائل مطرح شده در این بازدید قول مساعدت و پیگیری داد.

خاطر نشان می شود مجموعه فرهنگی مذهبی شهدای گمنام سبزدشت بافق در زمینی به مساحت 1500 متر مربع بر فراز تپه ای به نورالشهدا در حال احداث می باشد که تاکنون برای ساخت حرم شهدای گمنام مدفون بر این تپه و فضا سازی آن بالغ بر 140 میلیون تومان هزینه شده است و برای تکمیل آن به 300 میلیون تومان دیگر نیاز است .

در این مجموعه ساخت حسینه ، کتابخانه ، سالن اجتماعات ، سکوهای نشیمن و ایجاد فضای سبز مناسب برای زائرین شهدای گمنام این منطقه  پیش بینی شده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا