بازدید مهندس اولیاء از محله فهادان و سید گلسرخ و شهرك امام هادی آزادشهر

یزدفردا:در این بازدید كه فرماندار یزد ، بخشدار مركزی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان حضور داشتند ضمن بازدید از درمانگاه فهادان با مشكلات این مركز درمانی آشنا گردید.

در این بازدید كه مدیر درمان تامین اجتماعی استان هم حضور داشت ، نماینده مردم یزد و صدوق بر احداث ساختمان جدید براساس نیازهای مبرم اهالی تاكید كرد و اظهار امیدورای كرد با همكاری دانشگاه علوم پزشكی در آینده نزدیدك این واحد احداث شود.
در ادامه مهندس اولیاء ضمن بازدید از محلات فهادان و سید گلسرخ در جلسه ای در محل بقعه امام زاده سید گلسرخ با حضور فرماندار ، شهردار یزد ، مدیر كل اوقاف و تعدادی از مسئولان شهرستان حضور یافت و با مشكلات مردم در بافت های تاریخی یزد آشنا شد.
در ادامه بازدید، نماینده مردم یزد و صدوق در مسجد دوازده امام شهرك امام هادی آزادشهر درجمع اهالی منطقه حضور یافت و نیازهای آنان در خصوص تعریض بلوار گلستان ، احداث فضای ورزشی و واحدهای خدماتی را مورد بررسی قرار داد.
مهندس اولیاء در این دیدار كه مدیر كل تربیت بدنی ، مهندس كوچك زاده عضو شورای شهر و شهردار منطقه نیز حضور داشتند با قدردانی از زحمات مسكن و شهرسازی برای احداث این مسجد برای نماز گزاران این مسجد آرزوی موفقیت و كسب فیوضات ماه مبارك رمضان نمود.



یزدفردا                                                                                                                           

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا