بازدید مهندس اولیاء از سازمان بازرگانی استان


یزدفردا "نماینده مردم یزد و صدوق ضمن بازدید از سازمان بازرگانی استان یزد در جلسه ای با حضور رئیس و معاونین سازمان، مسئولین مجامع امور صنفی ، مدیر كل غله و سیلوی استان حضور یافت
در این جلسه گزارش مبسوطی در خصوص عرضه ارزاق عمومی در ماه مبارك رمضان و تدابیر انجام یافته توسط سازمان بازرگانی ارائه گردید.
در ادامه این جلسه مدیر كل غله و سیلوی استان نیز در خصوص واحدهای جدید پخت نان در یزد توضیحاتی داد .
مهندس اولیاء با قدردانی از اقدامات انجام شده برای ماه مبارك رمضان ، اظهار امیدواری كرد در این زمینه مشكل خاصی وجود نداشته باشد. وی تصمم گیری در خصوص صنوف را مستلزم نظر خواهی از اتحادیه های صنفی دانست.
نماینده مركز استان در مجلس شورای اسلامی با تحلیلی در خصوص شرایط بازرگانی در كشور و جهان اظهار داشت ، صنوف ما باید این تحولات را بخوبی بشناسند و خود را باشرایط جدید هماهنگ نمایند وگرنه ممكن است متضرر شوند.
وی با اشاره به قابلیت های یزد در تولید شیرینی كشور اظهار داشت در صورت حمایت مسئولان ،یزد می تواند به قطب تولید شیرینی مرغوب در كشور تبدیل شود كه موجب كارآفرینی گسترده خواهد شد.
وی با گلایه از بعضی سیاست های اجرائی كه موجب رشد واردات و كاهش صادرات می گردد افزود: باید بگونه ای عمل شود كه سیاست های ما در جهت حمایت از تولید كننده و مصرف كننده باشد.
نماینده مردم یزد در خصوص مشكلات مالیاتی واحدهای صنفی اظهار امیدواری در جلسه ای با حضور مسئولان امور مالیاتی استان این مشكلات رسیدگی و حل وفصل گردد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا